facebooktwittergooglerss

اخبار IT
RizVN Login



شما اینجا هستید: ایران نت نیوز اخبار فناوری اطلاعات تازه های IT شاخصهای رگولاتوری جهت ارزیابی




شاخصهای رگولاتوری جهت ارزیابی

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی شاخص‎های کیفیت مکالمه، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز، میزان مکالمات موفق

در حین حرکت، میزان قطع مکالمات و خدمات انتقال داده‎ی اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی به صورت ماهانه خبر داد.به گزارش ایران نت؛ "حسن رضوانی" گفت: عملکرد اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی بر اساس شاخص‎های کیفیت مکالمه (Speech Quality Indicator)، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز (Call setup success Rate)، میزان مکالمات موفق در حین حرکت (Qutgoing Hand over success Rate)، میزان قطع مکالمات (Call drop Rate) و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزیابی می‌شود.وی، ادامه داد: در این شاخص‎ها، وضعیت کلی اپراتورهای تلفن سیار، به صورت سراسری (کشوری)، استانی و شهرهای مراکز استان‎ها به طور جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و اعلام می‌شود.وی با اشاره به اینکه این شاخص‎ها برگرفته از شاخص‎های مصوبه‎ی 119 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، افزود: نتایج اولین ارزیابی اپراتورها، پایان مهرماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

0 Votes05 
برچسب ها:

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مرتضی لطفی

من یک طراح وب هستم! به تولید محتوای آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ علاقه زیادی دارم و مدت هاست که فعالیت های خوبی در زمینه طراحی گرافیک، سئو، ویدیو مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ، مدیریت سرورهای ابری، برنامه نویسی و... غیره داشته ام. دوست دارم تجربیات خودم رو به دیگران یاد بدم و همنطور از کسانی که در این رابطه مایل هستند با من همکاری کنن استقبال میکنم و شرایط خوبی رو براشون فراهم کردم! پس با من در ارتباط باشد.
جوملا فارسی