facebooktwittergooglerss

اخبار IT
RizVN Login



شما اینجا هستید: ایران نت نیوز اخبار فناوری اطلاعات تازه های IT شاخصهای رگولاتوری جهت ارزیابی




شاخصهای رگولاتوری جهت ارزیابی

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی شاخص‎های کیفیت مکالمه، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز، میزان مکالمات موفق

در حین حرکت، میزان قطع مکالمات و خدمات انتقال داده‎ی اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی به صورت ماهانه خبر داد.به گزارش ایران نت؛ "حسن رضوانی" گفت: عملکرد اپراتورهای ارائه دهنده‎ی سرویس‎های ارتباطی بر اساس شاخص‎های کیفیت مکالمه (Speech Quality Indicator)، میزان مکالمات موفقیت‌آمیز (Call setup success Rate)، میزان مکالمات موفق در حین حرکت (Qutgoing Hand over success Rate)، میزان قطع مکالمات (Call drop Rate) و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزیابی می‌شود.وی، ادامه داد: در این شاخص‎ها، وضعیت کلی اپراتورهای تلفن سیار، به صورت سراسری (کشوری)، استانی و شهرهای مراکز استان‎ها به طور جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و اعلام می‌شود.وی با اشاره به اینکه این شاخص‎ها برگرفته از شاخص‎های مصوبه‎ی 119 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است، افزود: نتایج اولین ارزیابی اپراتورها، پایان مهرماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

0 Votes05 
برچسب ها:

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جوملا فارسی