facebooktwittergooglerss

اخبار IT
RizVN Login



شما اینجا هستید: ایران نت نیوز مقالات آموزشی سایر آموزش ها و مقالات روش مخابرات برای افزایش نرخ خدماتش




روش مخابرات برای افزایش نرخ خدماتش

معاون رگولاتوری گفت: قرار بود دستورالعمل کاهش طول پالس مکالمه 6 ماه توسط مخابرات اجرا و سپس تاثیر

این اقدام بر قیمت‌ها بررسی شود؛ اما مخابرات در حین اجرای این مصوبه، مجوز افزایش تعرفه شورای رقابت را نیز اجرا کرد.
لطف‌الله سبوحی در گفت‌وگو بافارس اظهار داشت: در سال 91 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به ادله شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش قیمت‌ تمام شده خدمات مخابراتی، با افزایش طول پالس مکالمه موافقت کرد.معاون صدور پروانه و بررسی‌های فنی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به این ترتیب با کاهش طول پالس، مدت زمان مکالمات براساس تعداد پالس‌ها بیشتر شد و در نتیجه تعرفه‌ مکالمات درصدی افزایش یافت.وی ادامه داد: در آن زمان مقرر شد تعرفه به مدت 6 ماه اجرایی شود و پس از پایان 6 ماه گزارش داده شود که این مصوبه چه تاثیری بر قیمت‌ها داشته است؛ زیرا همواره تغییر قیمت در رفتار ترافیکی مشترکان اثرگذار است.سبوحی افزود: امروز و در حالی که بیش از 6 ماه از اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای کاهش طول پالس می‌گذرد، مشکلی که وجود دارد این است که شرکت مخابرات دستورالعمل شورای رقابت را برای افزایش تعرفه اجرا کرده است.معاون رگولاتوری افزود: اکنون باید راه‌حل این موضوع را پیدا کنیم.مدت دو ساله اجرای مصوبه‌ شورای رقابت برای افزایش حداکثر 12 درصدی تعرفه‌های مخابراتی در اسفند 91 به پایان می‌رسد و مخابرات پیشنهاد تعیین تعرفه‌های جدید سال 92 را برای ارائه به این شورا آماده می‌کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

1 Vote5.05 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جوملا فارسی