از هر 16 مراجعه به صفحات لاگین، 15 مورد توسط ابزارهای مخرب صورت می گیرد

از هر 16 مراجعه به صفحات لاگین، 15 مورد توسط ابزارهای مخرب صورت می گیرداز هر 16 مراجعه به صفحات لاگین، 15 مورد توسط ابزارهای مخرب صورت می گیردبر اساس نتایج مطالعات یک بنیاد فعال در زمینه امنیت اینترنت، 94.1% مراجعات به صفحات لاگین وب سایت ها، توسط ابزارهای مخرب و به صورت خودکار صورت می گیرد.

 

در این مطالعه که توسط Incapsula صورت گرفت، 1000 وب سایت مختلف به مدت 90 روز مورد بررسی دقیق قرار گرفتند. در این مدت Incapsula بیش از 1.4 میلیون تلاش برای ورود غیرمجاز به حساب کاربری وب سایت ها را ثبت کرد. این در حالی است که تنها 20376 تلاش برای ورود مجاز مشاهده شد.

2.8% تلاش های غیرمجاز برای ورود، به بازدیدکنندگان انسانی مربوط بوده که به طور حتم بسیاری از این لاگین ها مربوط به کاربرانی بود که رمز عبور خود را به اشتباه وارد می کردند. 1.8% موارد با باتنِت های غیر مخرب، نظیر موتورهای جستجو و آر اس اس ریدرها در ارتباط بود.94.1% مابقی تلاش های ثبت شده برای لاگین، توسط ابزارهای خودکار صورت گرفت. به طور خلاصه، حدوداً از هر 16 مورد تلاش برای لاگین، 15 مورد توسط ابزارهای مخرب انجام می شد.

ایگال زِیفمَن از سایت Incapsula، در این مورد اشاره می کند که نرخ بالای تلاش های غیرمجاز ابزارهای مخرب برای لاگین، با توجه به موج جدید حمله های Brute Force و APT، آن قدرها هم غیر قابل پیشبینی نبود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *