موانع افزايش فروش اگهي فيس بوک براي ا طلس مايکروسافت
 به موجب اين قرارداد ، غول شبکه هاي اجتماعي(فيس بوک) ابزاري در اختيار کاربرانش قرار ميدهد، براي جمع اوري اطلاعات يا نوعي سرويس دهي براي تبليغات بيشتر .
پس از چند ماه حدس و گمان، فيس بوک امروز،  با مايکروسافت 

براي خريد اطلس آنلاين تبليغات پلت فرم موافقت کرد.  به منظور  تقويت توانايي غول شبکه هاي اجتماعي به رقابت در برابر گوگل در نمايش آگهي کسب و کار.
شرايط اين قرارداد اعلام نشده است.شرکت ها نيز تعداد کارکنان اين معامله را تحت تاثير  اين معامله  فاش نمي کنند، اما فيس بوک اشاره کرد که کارکنان اطلس در سياتل باقي مي مانند.
فيس بوک و مايکروسافت، در حال حاضر در کسب و کار هاي مختلف همکاري مي کنند، از  اواخر سال گذشته در مورد يک معامله اطلس  شروع به صحبت  کرده اند .

به کمک اين اطلس تبليغ کنندگان ،  تبليغ   مي کنندو تبليغاتشان را  در سراسر اين شبکه مديريت مي  کنند.  اين قرارداد مي تواند به  فيس بوک کمک کند که  خود يک فروشگاه يا پايگاهي   براي تبليغ کنندگان و سازمان هاي خريد، فروش، بهينه سازي، و تبليغات در سراسر وب  باشد. ايده اين است که فيس بوک ابزاري به  بازاريابان  مي دهد براي تبليغات  که  هدف درک بهتر  تاثير فعاليت هاي اجتماعي  بر  مصرف کنندگان است. “اعتقاد ما اين است که با اندازه گيري نقاط تماس مختلف در قيف بازاريابي، تبليغ کنندگان  مشخصات کامل تري از اثر مبارزات خود را  مي ببينند،” برايان بلند، مدير بازاريابي محصول فيس بوک، در يک پست وبلاگ نوشت.:“اطلس کسب يک گام مهم در جهت دستيابي به اين هدف خواهد بود.
انتظار مي رود که فيس بوک، که يک شبکه آگهي است اجازه دهد، تا آگهي هاي فروش آن در خارج از شبکه هاي اجتماعي ايجاد شده  به فروش رود  و اين حس خوبي است همانطور که  در باره آن در بالا صحبت کرديم، فيس بوک در حال حاضر به بدنه  وب سايت از طريق  خود فيسبوک متصل است و هر بار مردم يک آيتم رادر فيس بوک  لايک  مي کنند گنجينه اطلاعات فيس بوک بزرگ و بزرگ تر مي شود  . فيس بوک  از طريق اين داده ها و نمودارها ي خودش يک شبکه اگهي اجتماعي  خلق مي کند که  فطرتا موثر تر از جنس اگهي تبليغاتي گوگل است .
در حاليکه وال استريت در پشت اين قضيه است  از فيس بوک خواسته که اين کار را انجام دهد و اين فشار زيادي بر روي فيس بوک است در حاليکه يک موقعيت استثنايي هم هست ولي شرايط را فراهم مي کند براي دسترسي به حريم خصوصي مردم و اين امر قابل توجهي است.
نماينده فيس بوک خاطر نشان کرد که هدف ما ايجاد يک شبکه تبليغاتي نيست. در عوض اميد اين داريم که کمکي به اندازه گيري ميزان اثر گذاري تبليغات از طريق تبليغات ديجيتالي کنيم .و اين يک چالشي براي تبليغات آنلاين است و در نهايت کمک به افزايش و بهبود اين صنعت  و نتيجتا به نفع فيس بوک است .و ابزاري براي اندازه گيري مبارزات انتخاباتي تبليغاتي در فيس بو ک.

 مدير عامل تبليغات مايکروسافت در يک وبلاگ اعلام کرد :
اين پروژه به ما اين انرژي خاص را مي دهد که اين حوزه از کسب و کار که هسته مرکزي و اصلي و مسير آينده ما براي تبليغات است  ، بيشتر به سمت پيشرفت هدايت  کند .
مايکروسافت در حال دوري از تبليغات آنلاين نيست  ،اما به جاي داشتن يک تکنولوژي منحصر به فرد آگهي و ابزار پلت فرم، شرکت با تمرکز بر روي دستگاه هاي ساخت و ساز و خدمات – مانند ويندوز 8، ايکس باکس لايو، و اسکايپ، در ميان ديگران – که سيستم عامل هاي تبليغاتي هستند، تلاش براي توسعه اين صنعت دارد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =