برخی از دست‌اندکاران حوزه آی تی معتقدند که رشد بازار تبلت‌ها در کشور باعث شده تا برندهای مختلفی به این بازار روی آورند.

یک واردکننده تبلت با اشاره به بازار رو به رشد تبلت‌ها در کشور اظهار داشت: هم اکنون برندهای خارجی و داخلی مختلفی در زمینه تولید تبلت و همچنین واردات این کالای دیجیتالی اقدام کرده‌اند به طوری که هم اکنون بالغ بر 20 برند تبلت در بازار دیجیتال موجود است.
وی با اشاره به تمرکز شرکت در زمینه واردات انواع محصولات برند کانادایی اسمارت تاچ افزود: تا کنون حدود هشت مدل تبلت اسمارت تاچ با برخورداری از امکانات و قیمت متنوع وارد بازار شده است.
وی با اشاره به هدف این شرکت از واردات تبلت‌های اسمارت تاچ به بازار ایران گفت: این شرکت درصدد است تا با واردات گسترده و همچنین ارایه خدمات پس از فروش مناسب حدود 5 درصد از سهم بازار ایران را به خود اختصاص دهد.
همچنین مدیرفروش تبلت‌های اسمارت تاچ شرکت مدیاپردازش از ورود 20 مدل از جدیدترین تبلت‌های اسمارت تاچ به بازار ایران خبر داد و گفت:‌ طی 20 روز آینده جدیدترین محصولات کانادایی اسمارت تاچ وارد بازار ایران می‌شود.
ملکی با اشاره به فعالیت برندهای مختلف در زمینه توزیع تبلت در سطح بازار دیجیتال کشور گفت: شرکت و برندی در این زمینه موفق خواهد بود که بتواند با ارایه خدمات پس از فروش مناسب کاربر خود را راضی نگه دارد از این رو ما پیش بینی می‌کنیم به دلیل نوع گارانتی شرکت مدیاپردازش بتوانیم در بازار موفق باشیم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *