نسل هفتم اپل واچ در مقایسه با مدل فعلی سری 6 حواشی باریک‌تر در اطراف نمایشگر و صفحه نمایش روشن‌تر دارد و شکاف بین شیشه و نمایشگر لمسی کم خواهد شد. سری 7 همچنین از فناوری اتصال اولترا واید بند (UWB) پشتیبانی خواهد کرد.

به نقل از ایران نت نیوز، این روزنامه گزارش جدیدی را در مورد اپل واچ منتشر کرده است تا مشخص کند پاییز امسال و سال بعد از این ساعت هوشمند باید چه انتظاراتی داشته باشیم.

سپس به نسل هشتم اپل واچ می‌رسیم که ظاهرا قابلیت‌های اندازه‌گیری فشار خون، قند خون و سطح الکل را خواهد داشت. گزارش جدید بلومبرگ تایید می‌کند اپل واقعا در حال کار روی این قابلیت‌ها است اما همچنین به یک حسگر ویژه دمای بدن اشار می‌کند.

هنوز چندین سال با اضافه شدن قابلیت اندازه‌گیری قند خون به یک ساعت هوشمند فاصله داریم که به افراد دیابتی اندازه می‌دهد بدون نیاز به خون دادن، سطح قند خون را اندازه‌گیری کنند.

اما استفاده اپل واچ از حسگر دمای بدن واقع‌گرایانه‌تر است و سال 2022 به ساعت هوشمند اپل می‌تواند اضافه شود. بلومبرگ می‌گوید اپل واچ مدل 2022 همچنین یک مدل به‌روزرسانی‌ شده SE و یک مدل کاملا جدید ورزشی با طراحی فوق محکم خواهد داشت.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *