در این نسخه برای ذخیره سازی حجم انبوهی از اطلاعات برنامه ریزی‌های جدیدی به عمل آمده و برخی روندهای کاری نیز تصحیح شده است.

برای ارتقای کارآیی و بهره وری نرم افزار MySQL قابلیت‌های مدیریتی خاصی نیز به این نرم افزار پایگاه داده افزوده شده است. اوراکل بر مبنای نقدها و بازخوردهای دریافتی بیش از ۲۰۰ تغییر نیز در نسخه community نرم افزار یاد شده اعمال کرده است.
تغییرات نسخه یاد شده، مدیریت آن در سطوح مختلف و با سطح دسترسی‌های مختلف را نیز راحت‌ تر می کند. نمایش آنی جزییات اطلاعات مربوط به داده‌ها، قابلیت تجزیه و تحلیل و بهینه سازی اطلاعات جداول و همگاری سازی سریع داده ها از جمله امکانات MySQL جدید است.با استفاده از این نسخه از MySQL ضمن کاهش مدت زمان مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و حذف داده های زائد، نتیجه‌گیری و ارائه جمع بندی هم تسهیل می‌شود. همچنین جستجو در جداول نیز ساده‌تر شده است. انتقال داده های گوناگون از نرم افزارهای مشابه مانند SQL Server،Sybase Adaptive Server Enterprise و PostgreSQLبه MySQL هم از این پس با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.علاوه بر این پشتیبانی از Sybase SQL Anywhere and SQLite هم به MySQL اضافه شده است. نسخه community این نرم افزار به رایگان قابل بارگذاری است، اما خرید نسخه enterprise مستلزم پرداخت پول است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *