یکی از دلایل اصلی شهرت زیاد محصولات اپل، برنامه و بازی های متنوعی است که در فروشگاه اینترنتی آن می توان پیدا کرد.

این شرکت آمریکایی که به لطف بازگشت استیو جابز، رونق گرفت و برسر زبان ها افتاد در زمینه ارایه اپلیکیشن به قدری خوب کار می کند که نمی توان به معرفی چند اپلیکیشن محدود بسنده کرد. اما چاره نیست و ما در این پست فقط 5 اپلیکیشن را انتخاب و معرفی کرده ایم.
The Drowning
به گزارش ایران نت؛ بازی های تک تیرانداز، ژانر محبوب بازی های موبایل است. تعداد این بازی ها هم کم نیست. اما مهم این است که بازی، سیستم کنترلی ساده و کاربرپسند و رابط کاربری آن واکنش پذیری بالایی داشته باشد. در همین راستا، برنامه نویس های بازی Drowning علاوه بر جوی‌استیکِ روی نمایشگر، طوری آن را طراحی کرده اند که می توانید از کنترل های معمول صفحه نمایش لمسی همچون اشاره، کشیدن انگشت، ضربه و نیشگون هم برای کنترل بازی استفاده و زامبی ها را نابود کنید.
Plants vs Zombies 2
این بازی تقریبا قدیمی شده بود اما خوشبختانه اپل با طراحی و تولید نسخه دوم آن، ثابت کرد که به فکر دوستداران این بازی هست. کاربران iOS روش بازی را می دانند – هدف شما جمع کردن ارتش گیاهی قوی در برابر زامبی ها متجاوز است. در نسخه دوم، گیاهان جدیدی همچون نی و کلم چینی نیز اضافه شده اند تا آسان تر بتوانید مشکلات را کنترل کنید. لازم به ذکر نیست که تعداد زامبی ها هم بیشتر شده است. 
CARROT Alarm
تقریبا همه ما از شنیدن صدای زنگ آلارم گوشی هایمان متنفر هستیم. این صدا یعنی باید از خواب ناز بیدار شویم و دوباره روز از نو، روزی از نو! شاید شما هم جزو آنهایی هستید که چند زمان مختلف را کوک می کنید تا بالاخره با آخرین زنگ خودتان را از رختخواب بیرون بکشید.  اصولا هم زنگ هایی را انتخاب می کنید که کاملا هشدار دهنده باشند.اما یک خبر خوش برای شما داریم. می توانید این روند همیشگی و تکراری را برای خود مفرح و جالب کنید. چگونه؟ با دانلود و نصب CARROT Alarm. این اپلیکیشن، عبارت های جالب و آهنگ های شادی در خود دارد که شما را به بلند شدن از جای خود تشویق می کند. این برنامه صبح ها از شما می خواهد کارهای عجیبی انجام دهید. اگر اعتنا نکنید و دوباره بخوابید، آن وقت است که CARROT قاطی می کند و … .
Grumpybomb – Grumpy Cat Photobomb
شاید در وب‌گردی ها یا شبکه های اجتماعی با گربه بداخلاق و همیشه معترض دنیای وب روبه رو شده باشید. در سال 2012 میلادی، MSNBC  این گربه را به عنوان مشهورترین گربه دنیا معرفی و جایزه Webby به او اهدا شد. اکنون این گربه اخمو و غرغرو  پایش به اپلیکیشن های موبایل هم باز شده است. با دانلود و نصب  Grumpybomb می توانید از چهره و ژست های مختلف او و جملات قصارش بهره بگیرید و به عکس ها جلوه طنز و خنده ببخشید.
Fetch – A Boy and his Dog
این بازی بسیار جالب توجه است و جریان آن حول محور پسرکی است که برای نجات سگ خود تلاش می کند. در یک شب که پسر و سگش در خیابان بودند، سگ توسط شیر آتشفشانی کنار خیابان ربوده می شود و ماموریت پسر این است که او را به خانه بازگرداند. روبات ها، عناصر جنگ و خلبان موشک در این بازی شبیه بازی های قدیمی است. باید بدانید فقط چند مرحله از این بازی رایگان است و نسخه کامل آن را باید خریداری کنید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *