تبلیغات محیطی دیجیتال به تهران می‌آید

سازمان زیباسازی شهر تهران برای اولین بار در سایت خود فراخوانی را منتشر کرده است که گویای این است که بزودی در تهران شاهد تبلیغات محیطی دیجیتال خواهیم بود.

به گزارش ایران نت، سازمان زیباسازی شهر تهران در تاریخ ۲۷ شهریور فراخوانی با موضوع «طراحی، تامین، ساخت، نصب، نگهداری و مشارکت BOLT جهت بهره‌برداری از سازه های نمایشگر شهری» منتشر کرده و حجم سرمایه‌گذاری در این زمینه را چهارصد و هفتاد و دو میلیارد و بیست و هفت میلیون و صد هزار تومان اعلام کرده است.

این فراخوان اولین فراخوان برای سازه‌های نمایشگر شهری یا همان سازه‌های محیطی دیجیتال در ایران است و در واقع نقطه شروعی خواهد بود بر ورود تبلیغات محیطی دیجیتال به کشور؛ چرا که تا پیش از این رسانه‌های محیطی دیجیتال سهمی از رسانه‌های تبلیغات محیطی در ایران نداشته‌اند.

تبلیغات محیطی دیجیتال را با اسم اختصاری DOOH می‌شناسند که خلاصه‌شده عبارت «Digital Out of Home» است. تبلیغات محیطی دیجیتال به هرگونه نمایش تبلیغات از طریق نمایشگرهای دیجیتال در معابر شهری و مکان‌های عمومی گفته می‌شود.

در این فراخوان ذکر شده که افراد حقیقی و حقوقی برای شرکت در این مذاکره از زمان انتشار آگهی به مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا در ساعات اداری ابلاغی اسناد خود را جهت شرکت در مزایده به این سازمان تحویل بدهند.

براساس اعلام این سازمان هزینه انتشار آگهی برعهده برندگان فراخوان بوده و این سازمان در تجدید فراخوان و همچنین رد یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

پربازدیدترین ها