مطمئنا همه ما دوستدار ارتباط اینترنتی از نوع وای‌فای هستیم، به ویژه اگر این وا‌ی‌فای، اینترنتی پرسرعت و رایگان باشد.

اما فکر می‌کنید اگر می‌توانستیم همه سیگنال‌های وای‌فای را مشاهده کنیم، دنیا چه شکلی و چگونه بود؟ اگر دنیای اطراف ما در پوششی از امواج مه‌آلود وای‌فای قرار می‌گرفت، چه تصویری مشاهده می‌کردیم ؟ آیا بازهم این امواج، دوست داشتنی بودند؟ هنرمندی به نام نیکلای لام، به همراه Browning Vogel که دکترای خود را در ستاره شناسی گرفته و کارمند سابق ناسا می‌باشد، جهانی را به همراه سیگنال‌های وای‌فای و البته در حالت مرئی و قابل مشاهده به تصویر کشیده‌اند. البته شاید بتوان این تصویر را سفر ذهن به دنیایی تخیلی به حساب آورد.
بنابر گفته این محققین، این تصاویر، وای‌فای ایده‌آل را در حال طی طریق در یک باند و تقسیم شدن به کانال‌های متفاوت (به رنگ‌های قرمز ، زرد، سبز و رنگ‌های دیگر) به نمایش گذارده است. روترها و رایانه‌ها، اطلاعات را به صورت امواجی که ۳ تا ۵ اینچ از یکدیگر فاصله دارند ارسال و دریافت می‌کنند. پالس‌های وای‌فای به صورت طیف‌های رنگی در حال تشعشع که در حال خروج از منبع هستند، در سمت راست تصویر مشاهده می‌شوند. میدان‌های وای‌فای، به طور معمول، به صورت طیفی هستند و می‌توانند از ۲ تا ۳٫۵ متر  گسترش یابند.
روترها و رایانه‌ها، اطلاعات را به صورت امواجی که ۳ تا ۵ اینچ از یکدیگر فاصله دارند ارسال و دریافت می‌کنند. پالس‌های وای‌فای به صورت طیف‌های رنگی در حال تشعشع که در حال خروج از منبع هستند، در سمت راست تصویر مشاهده می‌شوند. میدان‌های وای‌فای، به طور معمول، به صورت طیفی هستند و می‌توانند از ۲ تا ۳٫۵ متر  گسترش یابند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *