کمپانی سامسونگ معتقد است که کلیه وسایل در حال اجرا و اخرین سیستم عامل های مایکروسافت سیر نزولی فروش داشته اند

و به دنبال یک حرکت عظیم برای ایجاد تحول است که قطعا زمانبر است .

بر طبق نظرات رئیس کمپانی تلفن همراه سامسونگ شین در مصاحبه ای که شب گذشته منتشر شد ، مشاهدات کمتر افسانه ای درباره آینده مایکروسافت اعلام کرده است .

شین در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال گفت:  “تقاضا برای محصولات کمتر پر زرق و برق مبتنی بر ویندوز در اروپا و جاهای دیگر در سراسر جهان دیده می شود . بنابر این تلاش مایکروسافت برای تولید نرم افزاردر گوشی های هوشمند نه چندان خوب  هم است .”

شین گفت : “گوشی های هوشمند و تبلت های مبتنی بر سیتم عامل ویندوز مایکروسافت فروش چندان خوبی ندارند.ظاهرا اشاره به ویندوز فون 8 و ویندوز 8 هر دو است .در حال حاضر یک الویت ویژه ای برای اندروید در بازار وجود دارد.”

مخالفت بانظر شین کمی  سخت است. به گفته شرکت تحقیقاتی ICD : در حال حاضر 70%بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم متعلق به اندروید است .و به راحتی بالاترین میزان  21% سهم اپل است.پس تلفن ویندوز تنها 2.6%سهم بازار را  می تواند جمع اوری  کند. با این حال، سهم بازار دوم، 150 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2011 است.

با وجود نگرانی های سامسونگ با ویندوز تلفن و ویندوز تنها، هنوز هم به نظر می رسد که این شرکت   متعهد به این سیستم عامل است.

 وسامسونگ در دست اجرا ی محصولاتی با سیتم عامل های مایکروسافت است و هیچ نشانه ای از توقف تولید آنها دیده نمی شود  .

نظر شین تنها یک روز پس از پرده برداری از اخرین گوشی خود ، Galaxy S4 اعلام شد.این گوشی بهترین گوشی های این شرکت در نظر گرفته شده است که با اندروید کار می کند .

 

 

 

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *