کمپانی ژاپنی فوجیتسو که در عرصه تکنولوژی فعال است موفق به تولید یک عصای ویژه شده که می تواند به افراد ساخورده کمک کند تا راه منزل‌شان را به راحتی و بی هیچ مشکلی بیابند.

این وسیله که یک عصای بسیار خوش ساخت است نوید یک راه پیمایی آسان تر را به افراد پا به سن گذاشته می دهد. در بالای این وسیله یک نمایشگر ال ای دی تعبیه شده که مسیر درست را به فرد نشان می دهد و در هنگام قدم نهادن در مسیر نادرست به لرزش در می آید. همچنین اعمالی چون نمایش ضربان قلب و دمای کاربر نیز از دیگر امکانات این وسیله می باشد. همچنین در هنگامی که علایم حیاتی فرد از حدود مجاز تجاوز کند بی‌درنگ با اورژانس یا شماره‌های از پیش تعیین شده مانند شماره خویشان یا پزشک مربوطه تماس خواهد گرفت یا یک ایمیل هشدار حاوی تمامی اطلاعات لازم ارسال خواهد کرد.
از جمله تکنولوژی های ارتباطی به کار رفته در این هدایت‌گر هوشمند، می‌توان به اتصال 3G و WiFi و GPS اشاره نمود و با اینکه این وسیله توسط یک کارخانه ژاپنی طراحی و ساخته شده ولی در تمامی نقاط جهان و برای تمامی افراد از ملل مختلف قابل استفاده می باشد.
این ابر چوب دستی برای نخستین بار در کنگره جهانی موبایل در بارسلون به نمایش در آمده بود و تا کنون علاقه مندان و سرمایه گزاران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. فوجیتسو به همراه این محصول یک تلفن هوشمند مخصوص افراد میانسال را نیز معرفی نمود اما هنوز هیچ تاریخ رسمی و دقیقی برای عرضه این محصولات به بازار مشخص نشده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *