با تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگی های مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن، احتمال ردیابی لپ تاپ

سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهید.به گزارش ایران نت؛ رئیس پلیس فتای گیلان، از مردم درخواست کرد که با تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگی‌های مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن، احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهند.ایرج محمدخانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگی‌های مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن، احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهید.
وی خاطر نشان کرد: امروزه لپ تاپ به دلیل داشتن ویژگیهای منحصر به فرد کانون توجه کاربران بسیار زیادی از طیف‌های مختلف بوده، بنابراین با رعایت نکات ایمنی ذیل احتمال ردیابی لپ تاپ سرقتی خود را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهند.
1-تهیه نرم افزار امنیتی ویژه لپ تاپ از نمایندگیهای مجاز فروش یا آدرس اینترنتی کمپانی مربوطه و نصب آن: این نرم افزار قادر است موقعیت جغرافیایی لپ تاپ سرقتی، تصویر سارق را به ایمیل صاحب لپ تاپ ارسال همچنین محتویات لپ تاپ سرقتی را نیز حذف نماید.
2-محتویات لپ تاپ خود را با استفاده از نرم افزارهای مناسب رمز نگاری کنید: با این کار یک لایه امنیتی برای فایل‌ها و پوشه های شخصی خود در لپ تاپ ایجاد کرده و اجازه دسترسی به محتویات لپ تاپ خود را از افراد غیر مجاز خواهید گرفت البته با استفاده از سیستم عامل ویندوز هم رمزنگاری فایل‌ها و پوشه های شخصی در لپ تاپ امکان پذیر است.
3-شماره سریال، مک آدرس و مشخصات فنی لپ‌تاپ خود را یاداشت کرده در محلی امن نگهداری کنید تا به محض پیدا شدن لپ تاپ سرقتی شناسایی آن برای شما به راحتی میسر شود.
4-از شناسه کاربری و گذرواژه استاندارد و قوی برای لپ تاپ شخصی خود استفاده کنید و رمزهای خود را داخل کیف لپ تاپ قرار ندهید.
5-در صورتی که لپ تاپ شما به سرقت رفت، مراتب را در اسرع وقت به نزدیک‌ترین حوزه انتظامی اطلاع دهید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *