مایکروسافت قرار است تا چند ساعت دیگر برنامه‌ای را منتشر کند که به کاربران اجازه ترجمه مستقیم متن در برنامه‌های ورد و پاورپوینت 2013 را می‌دهد.
مایکروسافت نرم‌افزار مترجم جستجوگر بینگ را روز به روز به محصولات دیگر خود، از جمله ویندوز 8 و ویندوز فون 8، اضافه می‌کند. کمپانی سازنده امروز اعلام کرد که برنامه مترجمی را هم برای ورد و پاورپوینت 2013 آماده کرده و تا چند ساعت دیگر در فروشگاه آفیس آماده دانلود خواهد کرد.

در یکی از پست‌های وبسایت شبکه Technet مایکروسافت آمده است: «این برنامه قابلیت ترجمه داخلی محصولات آفیس را افزایش می‌دهد و می‌تواند با انتخاب قسمتی از متن بلافاصله آن را ترجمه نماید. سازمان‌ها می‌توانند از این برنامه همراه با سیستم‌های ترجمه‌ای استفاده کنند که خودشان به کمک «مرکز ترجمه مایکروسافت» ایجاد کرده‌اند. کاربران همین الآن هم با به کارگیری قابلیت‌های داخلی مایکروسافت بیش از 1.3 میلیون کاراکتر را در هر ساعت ترجمه می‌کنند.»
این برنامه ترجمه جدید قرار است به عنوان بخشی از جشن مایکروسافت به مناسبت روز جهانی ترجمه منتشر شود. وبسایت Technet در ادامه مقاله خود می‌نویسد قابلیت ترجمه موتور جستجوی بینگ اکنون توسط مردمی از 187 کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه، 80 هزار برنامه‌نویس نیز روی سورس برنامه ترجمه مایکروسافت کار می‌کنند. در این مقاله همچنین درباره آینده این برنامه نیز توضیحاتی داده شده است؛ مایکروسافت به گسترش و بهبود برنامه ترجمه خود ادامه می‌دهد تا آن را به یک برنامه جهانی تبدیل کند؛ مشابه برنامه‌ای که این کمپانی سال گذشته در چین تبلیغات چشم‌گیری درباره آن کرده بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *