GITEX-Shopper-2013

GITEX-Shopper-2013شرکت کره‌ای LG محصولی را در نمایشگاه GITEX Shopper 2013 عرضه کرده است که از آن با عنوان “نخستین تلویزیون OLED منحنی جهان” یاد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری ایران نت ، گفته می‌شود، “شیخ مجید بن محمد بن رشید المکتوم” مدیر سازمان فرهنگ و هنر دبی که نمایشگاه GITEX Shopper 2013 را افتتاح کرده بود، به دنبال دیدن این گیرنده تلویزیونی منحصر به‌فرد بسیار متعجب شد.

این گیرنده تلویزیونی کنتراست بسیار بالایی دارد و حرکت در تصاویر را با دقت بیشتر و شبیه به دنیای واقعی به نمایش می‌گذارد.

 

نخستین تلویزیون منحنی جهان به اندازه ۷۷ اینچ ساخته شده است و برای آنکه تصاویر در نمایشگر منحنی آن به صورت واقعی‌تر به نمایش درآیند، شرکت LG از فناوری IMAX استفاده کرده است.

شرکت LG برای ساخت این تلویزیون فناوری‌های WRGB OLED و ULTRA HD را با یکدیگر ادغام کرده و ادعا می‌کند که یکی از باکیفیت‌ترین گیرنده‌های تلویزیونی جهان را روانه بازار کرده است. گفته می‌شود که کیفیت تصاویر در این تلویزیون ۴ برابر بیشتر از گیرنده‌های Full HD است

شرکت LG اعلام کرد که این گیرنده تلویزیونی از پایان ماه جاری میلادی به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌شود که البته هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *