امروزه بسیاری از کمپانی‌ها تلاش می‌کنند تا ابزارهای طراحی و تولید کنند

که ترکیبی بین قابلیت حمل آسان تبلت‌ها و یک لپ تاپ‌ توانمند باشند. در همین راستا امروز دل کامپیوتر رومیزی هیبریدی جدیدی را معرفی کرده که یک گام فراتر از این برداشته است. این کامپیوتر رومیزی مجهز به صفحه 18 اینچ لمسی است که به تبلت تبدیل می‌شود. XPS 18 در واقع یک کامپیوتر بدون کیس (All in One PC) با وزن 2.2 کیلوگرم است که نقش یک تبلت غول پیکر ویندوزی را نیز بازی می‌کند.
سونی پیش از این نسبت به ساخت کامپیوتر بدون کیس هیبریدی با نام Vaio Tap 20 و صفحه نمایش 20 اینچ اقدام نموده بود ولی وزن آن نزدیک به 5.2 کیلوگرم بود که حمل آن را دشوار می‌کرد. حال دل با همان هدف یک کامپیوتر بدون کیس هیبریدی با صفحه نمایش 18.4 اینچ و وزن بسیار پایین تر 2.2 کیلوگرمی را معرفی نموده که هر چند هنوز وزن آن بسیار زیاد است اما حداقل حمل آن آسان‌تر می‌باشد.
هنوز مشخصات سخت افزاری این کامپیوتر بدون کیس اعلام نشده اما انتظار می‌رود از یک پردازنده Core i نسل سوم اینتل و باتری داخلی برخوردار باشد و امیدوارم طول عمر باتری آن نا امید کننده نباشد.
نظر شما در رابطه با این نوع از کامپیوترها چیست؟ آیا این نوع از کامپیوترهای هیبریدی را به کامپیوترهای رومیزی فعلی ترجیح می‌دهید؟

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *