آغاز پیش فروش نکسوس 5 توسط ویند موبایل کانادا و لو رفتن مشخصات فنی آن

آغاز پیش فروش نکسوس 5 توسط ویند موبایل کانادا و لو رفتن مشخصات فنی آنگوگل تا به اینجا هیچ چیزی را به طور رسمی درباره نکسوس ۵ تایید یا تکذیب نکرده و کلامی درباره آن حرف نزده است. اما کاملا واضح است که آماده توزیع آن شده. و آخرین خبر هم حاکی از آن است که یک مجموعه توزیع کننده کانادایی با نام ویند موبایل، صفحه پیش فروش نکسوس ۵ را در فیسبوک راه اندازی کرده است.

اگرچه اغلب مشخصات سخت افزاری اعلام شده در این پیش فروش را پیش از این هم می دانستیم، اما اکنون در صفحه ثبت نام ویند موبایل در می یابیم که نکسوس ۵ شامل این امکانات است:

    + نمایشگر ۴.۹۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، چگالی ۴۴۵ پیکسل بر اینچ و محافظ گوریلا گلس ۳
    + دوربین جلو ۱.۳ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال
    + وزن ۱۳۰ گرم
    + ابعاد ۶۹.۱۷ در ۱۳۷.۸۴ در ۸.۵۹ میلیمتر
    + سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت
    + چیپ ۲.۳ گیگاهرتزی ۴ هسته ای کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۰
    + وای فای 802.11a/b/g/n/ac به همراه قابلیت اندروید بیم و بلوتوث 4.0
    + حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی
    + رم ۲ گیگابایتی
    + پورت های میکرو یو اس بی، SlimPort، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری
    + دو میکروفون و دکمه های ولوم و پاور سرامیکی

اکنون دیگر می توانیم نفس راحتی بکشیم که حداقل نسخه ۳۲ گیگابایتی در فقدان اسلات کارت حافظه جانبی به کمک مان خواهد آمد. اما هنوز به صراحت چیزی درباره باتری آن نمی دانیم.

این بار همراهی لرزشگیر اپتیکال با دوربین ۸ مگاپیکسلی آن تایید شده است. و آخرین نکته غیر معمول این لیست دکمه های پاور و ولوم سرامیکی روی این اسمارت فون هستند.

اندازه های ذکر شده در این لیست هم نشان می دهد که نکسوس ۵ نسبت به نکسوس ۴ تقریبا ۳ میلیمتر بلندتر، ۱ میلیمتر عریض تر و نیم میلیمتر نازکتر است. و البته وزن آن هم ۹ گرم کاهش یافته است. که همه اینها برای اسمارت فونی با نمایشگر بزرگتر، بسیار خوب است.

از سوی دیگر، یکی از کاربران سایت Neogaf عکس های بالا را منتشر کرده که ادعا می کند متعلق به انبار مرکز توزیع ال جی در کانادا هستند. به نظر می رسد کانادایی ها بیشتر از همه برای پرچمدار جدید گوگل عجله دارند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *