تحقیقات نشان داده مردم آمریکا نسبت به سایر مردم دنیا علاقه بیشتری به تلفن‌های همراه دارند و این دستگاه‌ها را به هر چیزی ترجیح می‌دهند. بر اساس تحقیقاتی که به تازگی در ایالات متحده آمریکا انجام شده، مردم آمریکا گوشی‌های هوشمندشان را به هر چیزی از جمله مسایل مادی و معنوی ترجیح می‌دهند.

آمریکا یکی از کشورهایی است که بیشترین کاربرد گوشی‌های هوشمند را دارد و افراد با میانگین سنی 18 تا 34 سال بزرگ‌ترین کاربران گوشی‌های هوشمند در این کشور به شمار می‌روند.
این افراد می‌گویند داخل توالت و حتی حمام از گوشی خود استفاده می‌کنند و این دستگاه‌ها را داخل پوشش پلاستیکی قرار می‌دهند که زیر آب آسیب نبیند.همچنین استفاده از این دستگاه‌ها در مکان‌هایی مثل کلیسا رایج شده و 72 درصد آنها اعلام کرده‌اند که در همه زمان‌ها از گوشی خود استفاده می‌کنند.این افراد می‌گویند اگر گوشی تلفن همراه از آنها جدا شود دچار اضطراب و پریشانی می‌شوند.
کاربران همچنین هنگام رانندگی و پیاده روی از گوشی‌های هوشمندشان برای ارسال پیامک و مکالمه استفاده می‌کنند و 35 درصد آنها در سالن‌ تئاتر و سینما این دستگاه‌ها را کنار نمی‌گذارند.این آمارها همچنین نشان داده افراد هنگامی که ازدواج می‌کنند، گوشی خود را بدون قفل رها می‌کنند و در میان افراد مجرد، 69 درصد گوشی خود را قفل کرده و روی آن رمز عبور می‌گذارند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *