در این آموزش قصد داریم تا روش فعال کردن ویندوز 8.1  را با روشی امتحان شده و تضمینی به شما یاد دهیم امید است که مورد توجه دوستان عزیزمان در سایت ایران نت نیوز قرار بگیرد.

در این آموزش قصد داریم تا روش فعال کردن ویندوز 8.1  را با روشی امتحان شده و تضمینی به شما یاد دهیم امید است که مورد توجه دوستان عزیزمان در سایت ایران نت نیوز قرار بگیرد.
برای شروع کارکدهای زیر را کپی کنید:

 

        Windows 8.1 Pro & WMC Offline Activation RETAIL Keys [Retail Edition Only]:
        slmgr.vbs -ipk K434Q-JQND6-33PKD-YWBRV-RF9T7
        slmgr.vbs -ipk KJNKV-HDJPX-KD4KQ-YWVV6-D3R9V
        slmgr.vbs -ipk KW3QN-KFYWP-3KTGY-W678X-RM2KV
        slmgr.vbs -ipk M43PN-F7YFX-R926M-Q9MMR-Q9H3H
        slmgr.vbs -ipk NC2VV-W4BQQ-MVK6B-F696C-2DG67
        slmgr.vbs -ipk NC3VK-6CT96-8JVT8-C662M-PRYQH
        slmgr.vbs -ipk NCMY7-RG8YC-2DV88-4TJ98-YPWXV
        slmgr.vbs -ipk NDBBX-W6PHR-2WJRV-8BF28-RX49V
        slmgr.vbs -ipk NTJMQ-3G77F-BF9TB-87MRB-B4DG7
        slmgr.vbs -ipk PGNP7-GYWPQ-M7QVQ-PX2MW-29T67
        slmgr.vbs -ipk PJWN9-4JCC4-HV7HV-HC7R9-C7F9V
        slmgr.vbs -ipk PXYNY-W9H9R-C73KR-6KQVQ-7T667
        slmgr.vbs -ipk DJD4R-TQNCX-B6HY8-J2KDC-3YFDH
        slmgr.vbs -ipk FX2FN-VVPY7-M7QG7-XG7X4-X2BQH
        slmgr.vbs -ipk HV8NK-MCCM2-J7CDF-B46H7-46V3H
        slmgr.vbs -ipk J4N6G-WB9KM-WHC3V-Q4KX2-8W8XV
        slmgr.vbs -ipk JC2BC-NQXKF-W8M7G-H7DRR-3C73H

در مرحله ی اول از منوی Start ، گزینه ی command prompt را انتخاب کنید .توجه داشته باشید که باید گزینه ی Admin را انتخاب کنید.

اکنون صفحه ای سیاه رنگ خواهید دید ، کدهایی را که کپی کردید در آن paste کنید و کلید Enter را بفشارید ممکن است مجبور شوید این کار را چندین بار تکرار کنید تا پیغامی مبنی بر موفقیت به شما بدهد.
در مرحله ی بعد باید نرم افزار ماکروسافت را دانلود و نصب کنید ، پس از نصب هم آن را اجرا کنید و بعد از آن روی ویندوز در پایین همان صفحه کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی بعد ، Product keys  را انتخاب کرده و در سمت چپ صفحه ویندوز خود را تعیین کنید ، درسمت راست ابتدا کلید instal و سپس show Regestry را کلیک کنید .

در این مرحله و در همین صفحه درکادر مشکی پایین صفحه یک کد ظاهر می شود آن را کپی کنید.
اینترنت خود را قطع کنید.
در این حال از سمت راست  صفحه ی کامپیوتر روی settings کلیک کنید و بعد Change setting pc را انتخاب نمائید. در صفحه ی جدیدی که در مقابل شما قرار می گیرد.
در صفحه ی باز شده قسمت اول ، اکتیو ویندوز است در این قسمت کافی است تا روی کلید Active by key کلیک کنید. کلید کپی شده را بزنید ، اکنون مشاهده می کنید که یک پیغام خطا ظاهر می شود پیغام را Chose کنید ؛ حال مشاهده می کنید که کلیدی با نام active by phone  به وجود آمده ، روی آن کلیک کنید.
اینترنت را وصل نمایید.
نرم افزار اسکایپ را دانلود و اجرا نمایید و از طریق اسکایپ با ماکروسافت تماس بگیرید (شماره ی رایگان ماکروسافت) باید توجه داشته باشید که داشتن میکروفن یا بلندگو الزامی است ولی شما می توانید از وسیله ای مثل هدفون نیز استفاده کنید.

در این حال از شما پرسیده می شود که آیا آن را برای مصرف در منزل می خواهید و یا برای مصرف تجاری شما باید کلید یک را انتخاب کنید سپس توضیحاتی به شما داده می شود مبنی بر این که اعداد بلوک A را وارد کنید و #  را بزنید و همینطور توضیحات بعدی
اگر اشتباه کردید نترسید و منتظر شوید تا دوباره از شما بخواهد عدد را وارد کنید . اکنون دوباره از شما سوالی پرسیده می شود عدد یک را بزنید و درنهایت کلید Enter Conformation ID را بزنید.
به این ترتیب اعداد بلوک A را خوانده می شود و از شما خواسته می شود که اگر متوجه می شوید * و در غیر این صورت # را بزنید. این کار را تا بلوک H انجام دهید ؛ اکنون آن را فعال کنید.
شما می توانید با انجام این عملیات از ویندوز 8.1 استفاده کنید.

منبع ایران نت نیوز
استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *