آموزش تبدیل گوشی تلفن همراه به مودم

آموزش تبدیل گوشی تلفن همراه به مودم یکی از گزینه برای اتصال به اینترنت استفاده از وایمکس می باشد، که البته این سرویس شما را در حین جابجایی با اختلالات بسیاری مواجه می کند. با وجود این مشکل اگر شما قصد استفاده از اینترنت پرسرعت در حین حرکت داشته باشید چگونه می توانید از بسته اینترنتی با سرعت بالایی که از اپراتور تلفن همراه خود دریافت کرده اید استفاده کنید؟

برای اینکار کافیست یک گوشی هوشمند داشته باشید تا بتوانید درحین حرکت اینترنت پرسرعت را تجربه کنید. ما در این مقاله به شما نشان می دهیم که چطور با انجام چند مرحله ساده گوشی تلفن همراه شما را به یک مودم وایرلس تبدیل کنید.

یکی از گزینه برای اتصال به اینترنت استفاده از وایمکس می باشد، که البته این سرویس شما را در حین جابجایی با اختلالات بسیاری مواجه می کند. با وجود این مشکل اگر شما قصد استفاده از اینترنت پرسرعت در حین حرکت داشته باشید چگونه می توانید از بسته اینترنتی با سرعت بالایی که از اپراتور تلفن همراه خود دریافت کرده اید استفاده کنید؟
برای اینکار کافیست یک گوشی هوشمند داشته باشید تا بتوانید درحین حرکت اینترنت پرسرعت را تجربه کنید. ما در این مقاله به شما نشان می دهیم که چطور با انجام چند مرحله ساده گوشی تلفن همراه شما را به یک مودم وایرلس تبدیل کنید.
• در ابتدا لازم است شما به اینترنت متصل شوید.
سیستم عامل اندروید
از منوی گوشی خود وارد تنظیمات شوید، در قسمت تنظیمات گزینه  more (بیشتر) را انتخاب کنید. سپس وارد Portable Wi-Fi hotspot  شوید .
در منوی بازشده گزینه Portable Wi-Fi hotspot  رافعال کنید.
با فعال کردن این گزینه کادری بازمی شود. در اینجا نام شبکه مورد نظرو پسورد را وارد کرده و در نهایت تنظیمات را ذخیره کنید.
سیستم عامل iOS
اگر می خواهید این گزینه را در گوشی های اپل فعال کنید ابتدا باید به منوی تنظیمات بروید و بعد ازآن به منوی Personal Hotspot   رجوع کنید. در اینجا لازم است گزینه wi-fi را فعال کنید. حال دستگاه شما به یک مودم وایرلس تبدیل شده است.
در دستگاه های آیفون کلمه عبور به صورت پیش فرض به کاربر داده می شود.
توجه داشته باشید که می توانید این امکان را هم در حالت بی سیم ، هم در حالت bluetooth یا vsb  منتقل کرد.

ویندوز فون
اگر سیستم عامل گوشی شما مبتنی بر ویندوز است برای فعال کردن این گزینه، به منوی تنظیمات بروید و تنظیمات  internet sharing را لمس کنید.
سپس وضعیت sharing دستگاه خود را در حالت on قرار دهید، نام و کلمه عبور موردنظر خود را وارد کنید و گزینه setup را لمس کنید.

 

منبع: ایران نت نیوز

استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *