در این آموزش سعی داریم شما را بامرورگر اکسپلورر کمی آشنا کنیم. این مرورگر با وجود مشکلات فروارنی که دارد هنوز طرفدارهای خاص خود را دارد مشکلات این مرور گر به حدی است که خود شرکت مایکروسافت آن را پذیرفته است.

جهت انجام تنظیمات اینترنت اکسپلورر به این ترتیب عمل کنید:

ابتدا از منوی tools وارد internet options  شده پنجره تنظیمات باز می شود.

برای تغییر صفحه خانگی یا home page  وارد منوی general شده آدرس وب صفحه ای که می خواهید صفحه خانگی شما باشد در کادر مربوطه تایپ کنید.چنانچه روی use current کلیک کنید شما صفحه ای که آدرس آن راتایپ کرده اید به عنوان صفحه خانگی خود قرارمی دهید.چنانچه use default را بزنید سایت شرکت مایکروسافت به عنوان صفحه خانگی شما قرار می گیردووقتی بر روی use blankکلیک کنید صفحه سفید رنگ به عنوان homepage قرار می گیرد.حال ok می کنیم که تنظیمات homepage انجام شود.

برای تغییر رنگ اجزای صفحات وب از منوی general وارد گزینه colors  شوید.چنانچه use windows color را تیک بزنیم صفحات وب با رنگ اصلی خود نمایش داده می شود.چنانچه تیک آن را برداریم وروی کادر جلوی text  کلیک کنیم پنجره ای باز می شود که می توان رنگ متن را انتخاب وباکلیک مقابل background رنگ پس زمینه را مشخص کنیم.visited رنگ مربوط به لینک هایی که قیلا روی آن ها کلیک کرده ایدوبازدید نموده اید.unvisited  رنگ مربوط به لینک هایی که آن ها را بازدید نکرده اید.مقابل text را کلیک کنیدتا رنگ متن را مشخص کنید.جهت رنگ لینک ها وقتی با اشاره گر موس کلیک می کنیدروی use hover color تیک بزنید.وروی مستطیل روبروی Hover کلیک کنید وبعد پنجره ها را ok کنید.

جهت تغییر رنگ متن از منوی general وارد internet options شوید.بعدaccessibilityرا تیک بزنید.ignore colors specified on webpages را تیک زده و ok  کنید.

برای تغییر فونت صفحات وب از منوی general وارد fonts شوید. نوع فونت را انتخاب می کنیم و ok می کنیم.
 

برای تنظیمات autocomplete از منوی tools وارد  internet optionsشوید.واز منوی contentواز auto completeوارد settings شوید.

 

جهت تغییر اندازه حروف صفحات وب وارد منوی view شده برروی text size کلیک کنیدوسایز حروف را انتخاب کنید.

منبع: ایران نت نیوز
استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *