همیشه به خاطر سپردن و به خاطر آوردن اینکه شما باید در چه زمانی به ایمیل چه کسی پاسخ بدهید

کاری وقتگیر و البته پر از ریسک است. اما شما اکنون می‌توانید با اضافه کردن یک دکمه به جیمیل خود در کروم، ایمیل‌هایتان را به راحتی لیست کارهای در دست اجرای آسترید اضافه کنید.آیا شما همیشه نگران فراموش کردن ارسال پاسخ به ایمیل‌های مهم خود هستید؟ یا یک ایمیل که نیاز به پاسخ دارد درست در حین یک کار مهم به دست شما رسیده و در حال حاضر وقت پاسخ‌گویی به آن را ندارید؟ آیا تا کنون بابت فراموشی در پاسخ دادن به یک ایمیل مهم که در میان انبوه ایمیل‌هایتان مخفی شده است، متضرر شده اید؟ راه حل پیشنهادی ما به شما آسترید است. بله آسترید. افزونه ای دوست‌داشتنی برای یادآوری برنامه‌های در دست اجرای شما در کروم.هر بار که شما جیمیل خود را چک می نمایید، احتمالاً برخی از ایمیل‌ها را با ستاره یا برچسب علامت گذاری می‌کنید تا در فرصتی مناسب به آن‌ها دوباره سر بزنید و در صورت لزوم پاسخ خود را به فرستنده ارسال کنید. روی کاغذ، این روش روش بسیار خوبی است. ولی در عمل همین پیغام های علامت دار شده هم گاهی از ذهن ما پاک می شوند. اما چاره کار چیست؟ ایران نت به شما پاسخ می دهد. شما می‌توانید ایمیل مورد نظر را به لیست آسترید اضافه کنید و بدون نگرانی از فراموش شدن آن بر روی ادامه کارهای خود در اینترنت تمرکز کنید.
در ادامه ما روش کار را به شما خواهیم آموخت:
قدم اول:
افزونه Remind Me – By Astrid را بر روی مرورگر کروم خود نصب کنید.
قدم دوم:

همانطور که مشابه می‌کنید آیکون آسترید بر روی نوار ابزار کروم اضافه شده است. شما باید پس از عضویت در آسترید، با استفاده از مشخصات حساب کاربری خود وارد آن شوید.
قدم سوم:
ایمیلی را که تصمیم دارید به لیست یادآوری اضافه نمایید، باز کنید. بر روی دکمه Remind Me کلیک کنید. این دکمه هم‌اکنون در سمت راست دکمه های پیش‌فرض است.آسترید ایمیل انتخابی شما را به لیست کارهای در دست انجام اضافه می کند. افزونه Remind Me by Astrid با اضافه کردن پاسخگویی این ایمیل به تقویم شما، از دغدغه خاطرتان می کاهد و به شما فرصت تمرکز بر روی کارهای مهم فعلی را می دهد.نظر شما در مورد این افزونه و آموزش امروز ما چیست؟ آیا شما هم با این مشکلات دست به گریبان بودید و الان آسترید ناجی شما شده است؟ آیا راه حل بهتر دیگری هم سراغ دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *