در این آموزش می خواهم تا شما را با قدرت Photoshop آشنا کنم. در اینجا خواهید خواهید دیدبا بکارگیری چندروش ساده می توانید یک تصویر بسیار زیبا خلق کنید. در ابتدا یک صفحه جدید با اندازه دلخواه ( مانند 300 در 300 پیکسل ) با رنگ پشت زمینه دلخواه ( که من مشکی را ترجیج می دهم ) باز کنید.


در ابتدا یک صفحه جدید با اندازه دلخواه ( مانند 300 در 300 پیکسل ) با رنگ پشت زمینه دلخواه ( که من مشکی را ترجیج می دهم ) باز کنید.


سپس از منوی Filter گزینه Render و سپس Lens Flare را انتخواب نمایید و یک روشنایی لنزی با صورت دلخواه ترسیم نمایید. ( من تنظیمات 50 برای مقدار نور و 300 میلی متر را برای نوع نور انتخاب کردم )

در صورتی که مایل به تغییر رنگ تصویر باشید می توانید از منوی Image ابتدا گزینه Adjustments و سپس گزینه Hue/Saturation را انتخاب کنید. حال می توانید در پنجره ای که باز می شود در قسمت Hue و  Saturation رنگ مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید.در صورتی که رنگ تصویر دلخواه شما می باشد این قسمت اجباری نمی باشد.

حال این لایه را 4 یا 5 بار Duplicate کنید.یعنی 4 یا 5 بار آن را کپی همسان کنید.

سپس حالت نمایش تمامی لایه ها را به Screen تغییر دهید.

حال از منوی Filter گزینه Distort و سپس گزینه Wave را انتخاب نمایید.

برای هر لایه این کار را تکرار کنید. دقت کنید که می توانید تنظیمات مختلفی را در فیلتر Wave به کار ببرید که تماماً به سلیقه شما بستگی دارد. در صورتی که مایل به تغییر تنظیمات نیستید ، تنظیمات پیش فرض را قبول کرده و فیلتر را به کار ببرید.اما اگر می خواهید می توانید در این مرحله لایه های بیشتری کپی کنید و یک مقدار لایه ها را جابجا کنید تا اشکال جالبی تولید شود.

نکته:
خوب ، دیدید که ترسیم یک تصویری که بسیار پیچیده می آید توسط Photoshop سخت نیست. فقط نکاتی را به خاطر داشته باشید. در به کار گیری فیلتر Wave دقت نمایید که با بکارگیری تنظیمات مختلف می توانید تصاویر جالبی تولید نمایید.

همچنین به خاطر داشته باشید تا حالت نمایش هر لایه را حتماً به صورت Screen انتخاب کنید.

در ضمن توسط منوی Filter==> Distort==> Wave می تونید فرم شکلها را عوض کنید.

 

10 عادت در دنیای فناوری که الگوی کنیم

ایمن کردن رایانه جدیدتان را جدی بگیرید

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *