برای ساخت پاورپوینت کافی است که نرم افزار آن را در کامپیوترتان داشته باشید ، با این نرم افزار به راحتی می توانید کتاب آموزشی بسازید

برای ساخت پاورپوینت کافی است که نرم افزار آن را در کامپیوترتان داشته باشید ، با این نرم افزار به راحتی می توانید کتاب آموزشی بسازید ، به این وسیله اگر معلم هستید کلاس درستان را هوشمند کنید و اگر محصلید کاری کنید تا بهترین سمینار را داشته باشید و بالاترین نمره را بگیرید.
برای شروع کار ، روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و از New گزینه ی Powerpoint را انتخاب کنید و     منتظر بمانید تا صفحه ی آن باز شود ؛ محیطی مشابه نرم افزار Word می بینید (شکل 1)

برای آنکه بتوانید در قسمت های مشخص شده بنویسید ، روی همان قسمت ها کلیک کنید ، کادر اول برای نوشتن عنوان مطلب  در نظر گرفته شده  ، شما می توانید آن را حذف کنید برای حذف هر کدام از این کادرها پس از کلیک کردن بر روی آن کافی است تا روی یکی از قسمت های مشخص شده کلیک کنید و سپس با فشار دادن دکمه ی Delete بر روی صفحه کلید نسبت به حذف آن اقدام کنید.


ساخت اسلاید جدید
روش اول:  انتخابNew Slide ابزار بالای صفحه.
 روش دوم:  کلیک راست بر روی نوار  سمت چپ صفحه و انتخاب گزینه یNew Slide
روش سوم: کلیک راست  بر روی تصویر اسلاید در نوار سمت چپ صفحه و انتخاب گزینه ی New Slide

انتخاب پیش فرض های برنامه برای اسلاید
با کلیک راست بر روی تصویر اسلاید در نوار سمت چپ صفحه  و انتخاب گزینه ی Layout می توان پیش فرض های برنامه را برای Slide مشاهده و انتخاب کرد.

تغییر رنگ زمینه ی Slide
برای این کار کافی است تا بر روی اسلاید کلیک راست کرده و گزینه ی Background را انتخاب می کنیم پنجره ای طبق شکل باز خواهد شد که با کلیک بر روی color  شما می توانید رنگ مورد نظر خود را  انتخاب کنید .

طراحی اسلاید با استفاده از پیش فرض های برنامه
در نوار ابزار بالای صفحه با انتخاب گزینه ی Design می توانید از تم های برنامه برای پس زمینه ی اسلایدهای خود استفاده نمایید.

منبع :ایران نت نیوز
استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *