xbox

xboxمایکروسافت هیچ وقت به صراحت اعلام نکرده که آیا نرم افزارهای ویندوز 8 بر روی ایکس باکس وان اجرا خواهند شد یا خیر، اما پیش از این نیز اشاراتی به امکان چنین قابلیتی شده بود. به هر حال امروز در وب سایت Dell.com و در صفحه مربوط به پیش‌خرید ایکس‌باکس وان به این موضوع اشاره شده که امکان اجرای اپلیکیشن ویندوز 8 در Xbox One وجود دارد.

همه می‌دانیم که رابط کاربری و سیستم عامل کنسول بازی ایکس باکس وان شباهت‌های زیادی به ویندوز 8 دارد. برخی نیز بر این باورند که سیستم عامل این کنسول بازی در واقع نسخه بهینه شده ویندوز 8 است که برای اجرای سریع بازی‌ها بهینه شده است. از طرفی نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت براساس معماری x86 بنا شده و از این رو از نظر سخت افزاری نیز شباهت زیادی به PCها دارد.

 

Dell در وب سایت رسمی خود علاوه بر فروش محصولات برند Dell، نسبت به فروش محصولات دیگر کمپانی‌ها نیز اقدام می‌کند. به تازگی کنسول بازی Xbox One نیز در این فروشگاه اینترنتی قرار گرفته تاکاربران بتوانند این محصول را پیش خرید کنند. نکته جالب توجه‌ای که در توضیحات مربوط به ایکس باکس وان ذکر شده، قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های تحت ویندوز 8 در این کنسول بازی است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *