آیفون ارزان‌قیمت نصف آیفون اصلی قیمت خواهد داشت
گزارشات مختلف و یک کمپانی تحلیلگر اقتصادی معتقدند که آیفون ارزان‌قیمتی که احتمالا در کنار آیفون بعدی عرضه خواهد شد، برچسب قیمتی معادل با نصف آیفون اصلی خواهد داشت و اپل از فروش این محصول سود چندانی را نصیب خود نمی‌کند.

انتظار می‌رود که اپل در سال جاری سبک بازی همیشگی خود را عوض کند و به جای یک مدل، دو نسخه آیفون جدید رونمایی کند. کارشناسان معتقدند که یکی از این دو مدل در واقع یک نسخه بروز شده از آیفون 5 به نام آیفون 5S است که مجهز به پردازنده قدرتمندتر و دوربین باکیفیت‌تر است و دیگری یک آیفون رده پایین است تا اپل بتواند با آن وارد دنیای گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر شود.

گزارشات جدید حاکی از آنند که آیفون ارزان‌قیمت‌تر احتمالا برچسب قیمت تقریبی 329 دلار خواهد داشت. قیمت آیفون 5 اپل از 649 آغاز می‌شود، بنابراین نگرانی سرمایه‌گذاران از بابت میزان سود اپل از فروش این گوشی قابل درک است.

کمپانی تحلیلگر اقتصادی Credit Suisse تخمین زده که سود ناخالص حاصل از فروش آیفون ارزان‌قیمت حدودا 38 درصد خواهد بود که این موضوع نشان می‌دهد که ورود اپل به حوزه گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت سود چندانی را نصیب این کمپانی نخواهد کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *