Windows-Phone-8.1

Windows-Phone-8.1شرکت مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۲۴ ژوئن یعنی حدود یک ماه دیگر نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی خود موسوم به ویندوز فون ۸٫۱ را به صورت رسمی عرضه کند که البته گفته می‌شود مراسم معارفه این سیستم‌عامل همزمان با معرفی گوشی هوشمند Lumia 930 بهترین گوشی تولید شده در شرکت نوکیا صورت می‌گیرد.
نسخه ۸٫۱ ویندوز فون مایکروسافت مانند ویرایش‌های قبلی این سیستم‌عامل موبایلی به مدت ۳ سال به‌روز می‌گردد و پشتیبانی‌های لازم از آن انجام می‌شود.

 

شرکت مایکروسافت در بیانیه رسمی خود اعلام کرد که با عرضه سیستم‌عامل ویندوز فون ۸٫۱ دست‌کم به مدت ۳۶ ماه وصله‌های امنیتی و ابزارهای به‌روزرسان را برای آن عرضه می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها به واسطه نسخه‌های قبلی انجام می‌شود و در نهایت کاربران باید آن‌ها را دنبال کنند.

مایکروسافت اعلام کرد که کاربران می‌بایست تمامی نسخه‌های به‌روز شده برای ویندوز فون ۸٫۱ را روی دستگاه موبایلی خود نصب کنند تا پشتیبانی‌های لازم از ان‌ها صورت گیرد.

شرکت مایکروسافت همچنین اظهار داشته است که این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی ویندوز فون بر اساس کشورها، مناطق جغرافیایی و قابلیت‌های سخت‌افزاری تفاوت‌هایی را شامل می‌شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *