از گوش دادن به موسیقی همراه با افکت‌های گوناگون لذت ببرید

از گوش دادن به موسیقی همراه با افکت‌های گوناگون لذت ببریدامروزه اپلیکیشن‌های زیاد و متنوعی برای پخش و ویرایش موسیقی وجود دارند. اما Noozy برای سیستم عامل اندروید، علاوه بر مدیریت و پخش آهنگ‌ها دارای فیلترها و افکت‌های صوتی فراوان با ظاهری شیک و فوق‌العاده است.

 

وقتی اپل، اولین آیپاد خود را به بازار عرضه کرد، گوش دادن به موسیقی را نسبت به زمانی که واکمن سونی در دست هر علاقمند به موسیقی دیده می‌شد با تحول عظیمی روبرو نمود و به طور کلی پخش موزیک به امری کاملا متفاوت تبدیل شد. اما از آن روزها زمان زیادی گذشته و گوش دادن به موزیک نیز تکامل پیدا کرده است. هم‌اکنون ما به سمت سرویس‌های ابری همانند Pandora ,Rdio ,Spotify حرکت کرده‌ایم که برای ندای پایان موسیقی آفلاین را سر می‌دهد، اگرچه با آمدن این اپلیکیشن‌ها کاربرانی که هنوز از گوش دادن به موزیک‌های دسته بندی شده خود لذت می‌برند کمی دچار سردرگمی شدند. تا پیش از این، ما از اپلیکیشن‌های مختلفی برای اندروید صحبت کردیم، ولی امروز برای شما Noozy را آورده‌ایم. اپلیکیشنی جمع‌و‌جور با ویژگی‌های قابل توجه که به طور حتم دوست‌داران موزیک از آن راضی خواهند بود.

برخی از قابلیت‌های کلیدی Noozy شامل طراحی فوق‌العاده، توانایی برای ساختن مدیریت لیست پخش، پشتیبانی کامل از تصاویر آلبوم، افزایش سرعت صوتی و قابلیت‌های گوناگون دیگر برای ویرایش و پخش موزیک با شیوه‌ای نو هستند.
صفحه اصلی Noozy شامل چند برگه می‌باشد که شما می‌توانید از طریق کشیدن به سمت چپ یا راست در بین آنها حرکت کنید. پس از اجرا، این نرم‌افزار به صورت اتوماتیک تمام قسمت‌های تلفن هوشمند شما را برای یافتن فایل‌های صوتی اسکن می‌کند، و آنها را دور هم جمع‌آوری می‌کند. برای اجرای یک آهنگ، می‌توانید با توجه به میل خود آن ‌را در قسمت آلبوم‌ها، هنرمندان و یا لیست پخش جستجو کنید. وقتی آهنگ برای پخش روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد، گزینه‌های play/pause, prev , next navigation همانند نوار جستجو، همراه با آن وجود دارند. شما می‌توانید براساس اولویت‌های خود، آهنگ‌ها را تکرار و یا مخلوط کنید. یکی دیگر از گزینه‌های خوب، توانایی در ویرایش اطلاعات و امتیاز دادن به آهنگ‌ها است.
مدیریت لیست پخش یک ویژگی کاملا مشترک برای برنامه‌های پخش موسیقی است، و Noozy نیز در این زمینه مستثنا نیست. شما می‌توانید لیست پخش مورد علاقه خود را بر‌اساس خواننده‌ها یا دیگر پارامترها تشکیل دهید. تنظیمات پیشرفته دیجیتال که در پایین قسمت Digital Filters در قسمت تنظیمات قرار دارد، می‌تواند برای افزایش کیفیت صدا مناسب باشد. همچنین شما می‌توانید بین DFX داخلی یا خارجی یکی را انتخاب کنید. اگر چه ممکن است این قابلیت‌ها با بعضی از تلفنهای هوشمند سازگاری نداشته باشد و علت آن احتمالا مربوط به ناسازگاری با تراشه صوتی دستگاه باشد. اما اگر همه آن‌ها به خوبی کار کنند، Noozy به شما اجازه مدیریت این افکت‌ها توسط adjustment sliders می‌دهد.
اگرچه Noozy را می‌توان یک اپلیکیشن قوی و قابل ستایش برای پخش آهنگ دانست، اما ناسازگاری برخی فیلترهای پیشرفته آن در تعدادی از گجت‌های خاص، ممکن است به کارآیی آن لطمه وارد سازد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *