1internet

1internetمعاون شرکت زیرساخت گفت: به دستور وزیر ارتباطات قرار است حدود ۴۰ گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت حدود ۷۲ گیگابیت بر ثانیه فعلی پهنای باند بین‌الملل اضافه کنیم و ظرفیت اینترنت کشور در عرض ۱۰۰ روز، به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه برسد.

به گزارش ایران نت از فارس، رییس دولت یازدهم از ابتدای استقرار خود موضوع تدوین برنامه‌‌های ۱۰۰ روزه‌ای را برای بهبود امور در حوزه‌های اساسی کشور مطرح کرد.
به تبعیت از برنامه ۱۰۰ روزه‌ روحانی، وزرا نیز برنامه‌های ۱۰۰ روزه‌ای را در وزارت تحت امر خود تدارک دیدند.
همچنان که وزیر ارتباطات نیز از برنامه ۱۰۰ روزه افزایش پهنای باند کشور خبر داد.

 

با توجه به استقرار دولت در ۱۳ مرداد و آغاز کار وزیران در ۲۴ مرداد، برنامه افزایش ظرفیت پهنای باند بین‌الملل باید تا ۲۳ آبان محقق شود که البته با احتساب آغاز بازه زمانی ۱۰۰ روزه از ۲۴ مرداد، اجرای برنامه تا ۴ آذر نیز قابل قبول است.

در این رابطه محمد‌علی آریانیان در گفت‌وگو با فارس با تشریح برنامه ۱۰۰ روزه دولت برای افزایش پهنای باند کشور، گفت: در حال حاضر حدود ۷۲ گیگ پهنای باند ظرفیت اینترنت بین‌الملل است که با توجه به تمهیدات دیده شده و دستور وزیر ارتباطات قرار است در عرض ۱۰۰ روز، به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه برسد.

معاون نظارت راهبردی و برنامه‌ریزی ارتباطات زیرساخت در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به عبارت دیگر باید حدود ۴۰ گیگابیت بر ثانیه به ظرفیت ۷۲ گیگابیت بر ثانیه فعلی اضافه کنیم.
وی ادامه داد: به این ترتیب در عرض ۱۰۰ روز حدود ۶۰ درصد به پهنای باند اینترنت کشور اضافه می‌شود.

آریانیان در خصوص پیشرفت کار از ابتدای دولت یازدهم تاکنون، توضیح داد: اکنون اولین ۱۰ گیگ را ارائه کردیم و ۳۰ گیگ دیگر باقی مانده است.
وی همچنین یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۴۷۰ گیگابیت بر ثانیه ظرفیت شبکه داخلی کشور است که با احتساب حدود ۷۰ گیگ ظرفیت اینترنت بین‌الملل، ظرفیت پهنای باند کشور حدود ۵۵۰ گیگابیت بر ثانیه است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *