s5

s5کمپانی سامسونگ این‌ روزها با معرفی پرچم داران جدید اپل، سکوت اختیار کرده و در تلاش است تا هرچه زودتر، طراحی و توسعه پرچم دار آینده‌اش را با نام گلکسی S5 به اتمام برساند. قبلا گزارشاتی مبنی بر معرفی این محصول در نمایشگاه  MWC سال 2014 در بارسلون، منتشر شد. از آنجایی که اطلاعاتی درباره سخت افزار گلکسی S5 نداشتیم، به‌تازگی گزارشی منتشر شده که می‌گوید این محصول سنسور اسکن چشمی خواهد داشت.

 

به کمک این سنسور، کاربران می‌توانند پرچم دار آینده سامسونگ را از طریق اسکن چشم خود، آنلاک نمایند. این سنسور هم‌اکنون در دست توسعه قرار گرفته است و کاربران به کمک آن، امنیتی را تجربه خواهند کرد که پیش‌تر در هیچ گوشی، نمی‌توانسته‌اند آن را تجربه نمایند.

متاسفانه، هیچ اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد سنسور اسکن چشمی این محصول وجود ندارد اما امنیت این سنسور، می‌تواند سامسونگ را یک قدم فراتر از اپل و HTC قرار دهد. از آن‌جا که سنسور تشخیص اثر انگشت آی‌فون 5S و وان مکس، خیلی دقیق نیست و به‌راحتی می‌توان آنرا دور زد، سامسونگ تلاش خواهد کرد تا تمام مشکلات امنیتی سنسور اسکن چشمی خود را برطرف سازد.

سامسونگ مثل همیشه به دنبال چیز خاصی برای افزودن به محصولات خود بوده تا بتواند مشتریان را راضی نگه‌دارد اما به‌یاد داشته باشید، این خبر ممکن است تنها یک شایعه باشد که هیچ وقت جنبه عملی به‌خود، نگیرد!

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *