anar

anarانار، که یک اپ فارسی برای گوشی‌های اندروید است، یک نمونه از اپ های پیشرفته ساخت ایران به حساب می آید. هم از نظر طراحی و هم از نظر قابلیت، این برنامه را می توان یک جهش اجرایی در این کشور دید. جالب اینکه، ایده این اپ هم کاملا منحصر به فرد است. به قول تولید کنندگان این اپ: «اگر می خواهی بدونی که همین الآن دوستات کجان و دارند چی کار می‌کنند، می تونی از انار بپرسی. چرا؟ چون انار می دونه! میدونه، چون دوستات بهش میگن. میگن کجان و دارن چه کار می‌کنن.»

انار با استفاده از قابلیت مکان یابِ موبایل و امکاناتی دیگر مثل دوربین و سیستم اعلان آنی، یک فضای اجتماعی جذاب برای کاربران و دوستان آنها به وجود آورده. با انار، دوستان شما پست‌هایی می گذارند که دیگران را در جریان کار های روزمره خود قرار می دهد. مثلا با یک یا دو کلیک لمسی می توانید به دوستانتان بگویید که الآن در پارک دارید فوتبال بازی می‌کنید یا بیرون دارید غذا می خورید یا حتی رفته‌اید شمال، مسافرت! اگر خواستید می توانید با قابلیت مکان یابِ موبایلتان، شهر و محله‌ای که در آن هستید را هم نشان دهید، حتی یک عکس هم از جایی که هستید بگذارید که دوستانتان آن را ببینند.
ولی این اتمام کار نیست. با انار، شما می توانید در هر زمان، و در هر جا که هستید با دوستان خود مستقیماً چت کنید. فقط همین قابلیت، انار را تبدیل به یکی از مفیدترین اپ‌های ساخت ایران می‌کند.حالا دیگر هر کسی – هر جا که هست – می تواند با استفاده از انار، با تمام دوستانش در تماس باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *