سایت یا اپلیکیشن کتابچین یک برنامه جامع دانلود کتاب الکترونیک و صوتی است که با هدف افزایش سرانه مطالعه ایرانی ها طراحی شده است. همه ما می دانیم که متاسفانه آمار سرانه مطالعه کتاب در ایران کاهش یافته است و علت این امر افزایش قیمت کتاب در چند سال گذشته بوده است که مردم با توجه به مشکلات اقتصادی کم تر به سمت خرید کتاب می روند. کتابچین خرید کتاب را بسیار راحت تر کرده و در وقت و هزینه صرفه جویی کرده است. امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها فراگیر شده است و مردم زمان زیادی را در فضای مجازی می گذرانند.

 

 نرم افزار کتاب خوان برای کتاب الکترونیک و صوتی یک موهبتی است که انسان ها می توانند از زمان های مرده خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنند. به طور مثال زمانی که در مترو، اتوبوس و تاکسی در حال انتظار برای رسیدن به مقصد هستید را می توانید صرف خواندن و یا شنیدن کتاب کنید. در این نرم افزار بیش از 10 هزار جلد از انواع کتاب ها و مجلات با موضوعات مختلف فراهم شده است تا خوانندگان کتاب ها به راحتی بتوانند کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند. استفاده از اپلیکیشن کتابچین با سیتم عامل اندروید و IOS از طریق کامپیوتر و تبلت امکان پذیر است. استفاده از کتاب های الکترونیک و صوتی باعث شده است تا درختان برای تهیه کتاب های چاپی از بین نروند و هوای پاک همیشه در اختیار همگان قرار گیرد. با خرید کتاب های الکترونیک و صوتی می توان به حفظ محیط زیست کمک کرد.  

انواع کتاب الکترونیک و صوتی در اپلیکیشن کتابچین

 

 

دانلود کتاب الکترونیک و صوتی با نسخه های مختلف

در اپلیکیشن کتابچین یک قسمتی طراحی شده است که بسیار جذاب است و نام آن ماراتن می باشد. ماراتن در اپلیکیشن کتاب خوان کتابچین آن را از بقیه اپلیکیشن های کتابخوان مجزا و منحصر به فرد کرده است. در این بخش می توان آمار مطالعه روزانه، هفتگی و ماهانه را مشاهده کرد و در صورتی که آمار پایین بود آن را ارتقاء داد. در این قسمت می توانید آمار مطالعه دوستان خود را هم مشاهده نمایید و با آن ها یک رقابت فرهنگی سالم داشته باشید. واحد امتیاز در کتابخوان کتابچین چین است. در همان لحظه دانلود این اپلیکیشن امتیاز 100 چین برای شما منظور می شود که در قسمت ماراتن که در بالای صفحه است می توان آن را مشاهده کرد. در این قسمت برای معرفی کتاب به دیگر دوستان، درج نظر برای کتاب هایی که مطالعه می کنید، خرید کتاب و غیره امتیازهای خاصی در نظر گرفته شده است. در همین قسمت می توانید میزان مطالعه 10 رتبه برتر که در مطالعه کتاب وجود دارند را در کنار رتبه خود ببینید و با آن ها رقابت کنید.

در این اپلیکیشن شما می توانید انواع کتاب ها را با عناوین مختلف مانند: رمان ایرانی، رمان خارجی، پر فروش ترین کتاب های صوتی، موفقیت و انگیزشی، کتاب های صوتی، کتاب های رایگان و غیره را مشاهده کنید. در این اپلیکیشن امکان هایلایت و کامنت گذاری در کتاب وجود دارد.

برای دانلود نسخه اندروید ، نسخه IOS  و نسخه ویندوز  کلیک کنید.

دانلود کتاب الکترونیک و صوتی با نسخه های مختلف

 

 

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *