چند شب بدخوابی برای به زانو در آوردن هر فردی کافی است. از چرت‌های گاه و بی‌گاه در محل کار و بی‌حوصلگی‌های طول روز گرفته تا معضل بلند شدن از رختخواب، همگی اثرات خوب نخوابیدن هستند.

 

خوشبختانه تلفن‌همراه شما در این مورد هم می‌تواند به شما کمک کند.به کمک اپلیکیشن‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم، می‌توانید در داشتن چشمانی بسته و خوابی عمیق موفق‌تر باشید. البته به یاد داشته باشید که این اپلیکیشن‌ها برای تختخواب‌های یک‌نفره مناسب هستند.
۱- Deep Sleep With Andrew Johnson
نگران نباشید. این اپلیکیشن قرار نیست در هنگام خواب سروصدا ایجاد کنید. اگر اندرو جانسون را نمی‌شناسید، بعد از دانلود اپلیکیشن خواهید شناخت! وقتی صحبت از مدیتیشن و آرامش می‌شود، جانسون استاد شما خواهد بود. به کمک اندرو جانسون و صدای او که شبیه بازیگران است، خواب شما آرام‌تر از قبل می‌شود.
دانلود اپلیکیشن Deep Sleep With Andrew Johnson از آیتونز
دانلود اپلیکیشن Deep Sleep With Andrew Johnson از گوگل‌پلی
وب‌سایت اپلیکیشن Deep Sleep With Andrew Johnson
۲-Sleep Cycle Alarm Clock
اگر با جاسوسی کردن تلفن‌همراه‌تان در هنگام خواب مشکلی ندارید، این اپلیکیشن فوق‌العاده برای شما ساخته شده است. اکثر ما با تلفن‌همراه خود به رختخواب می‌رویم, اما حالا تلفن‌همراه بیشتر از گذشته مفید خواهد بود. پس از دانلود این اپلیکیشن، باید تلفن‌همراهتان را در کنار بالش خود قرار بدهید. البته نحوه صحیح به کارگیری Sleep Cycle Alarm Clock به خوبی درون اپلیکیشن توضیح داده شده است. این اپلیکیشن وضعیت خواب شما زیر نظر داشته و در طبیعی‌ترین حالت بیولوژیکی، یعنی هنگام خارج شدن از چرخه REM شما را از خواب بیدار می‌کند. به کمک این اپلیکیشن صبح‌ها شبیه جن‌دیده‌ها نخواهید بود!
دانلود اپلیکیشن Sleep Cycle Alarm Clock از آیتونز
وب‌سایت اپلیکیشن Sleep Cycle Alarm Clock
۳- PureSleep
PureSleep یک اپلیکیشن رایگان است. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، افرادی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و پس از چند شب احساس بهتری داشته و صبح‌های سرحال‌تر هستند؛ و البته با رضایت برای ارتقاء به نسخه Premium آن پول پرداخت می‌کنند. PureSleep از صدا‌ها و ضربان‌هایی برای خواباندن شما استفاده می‌کنند که از نظر علمی تأثیر آن‌ها در به خواب رفتن افراد ثابت شده است.
دانلود اپلیکیشن PureSleep از آیتونز
دانلود اپلیکیشن PureSleep از گوگل‌پلی
وب‌سایت اپلیکیشن PureSleep
امیدواریم به کمک این اپلیکیشن‌ها خوابی شیرین‌تر را تجربه کنید. اگر اپلیکیشن‌های مشابهی می‌شناسید آن‌ها را به دوستان خود معرفی کنید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *