این روزها بازار کندی و اختلالات اینترنتی گرم است و به دنبال آن کاربرانی که در زمینه حل مشکلات خود موفق به دریافت پاسخ

مناسبی از مراکز پشتیبانی سرویس اینترنت نشده‌اند گلایه‌های متعددی دارند.به نقل از ایسنا، مدتی است کاربران اینترنت در برخی از نقاط تهران از اختلالات اینترنت به تنگ آمده‌اند و در این میان بسیاری برای دریافت راهکاری قانع کننده با مرکز خدمات مشترکین تماس می‌گیرند اما…
طی هفته‌های گذشته کم نبوده‌اند کاربرانی که از مخابرات سرویس گرفته و به انتظار دریافت پاسخی مناسب با ۲۸۲۸ و یا ۲۰۲۰ تماس گرفته‌اند اما در برخی موارد عدم دریافت پاسخی مناسب و پابرجا ماندن مشکل موجبات نارضایتی و گلایه‌های کاربران را فراهم کرده‌است.
البته در ارتباط با این مسئله خیلی وقت‌ها اطلاعات کم کاربران از اینترنت و مسائل مربوط به رایانه تبدیل به توجیه شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات می‌شود و مسئولان شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت دانش ناکافی کاربران را دلیل بخش مهمی از این مشکلات عنوان می‌کنند.

اما سمیع‌الله صادقی – معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران – در این زمینه به ایسنا، اظهار کرد: به طور معمول تماس‌هایی که با این دو مرکز صورت می‌گیرد بیشتر در زمینه‌ درخواست دایری سرویس است تا رفع ایراد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ درصد مشترکان از طریق تماس با این مرکز در زمانی کمتر از ۱۲ ساعت پاسخ‌ می‌گیرند و به نتیجه می‌رسند. در برخی موارد هم ممکن است زمان به مراتب کمتر از این رقم باشد، البته گاه هم ممکن است مشکلات به خود کاربر برگردد و مدت زمانی بیش از ۱۲ ساعت برای رفع آن‌ها صرف شود.

صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: از آنجا که تعداد مشترکان اینترنت شرکت مخابرات بسیار بالاست مردم خیلی زود متوجه ایراد‌ها و اشکالات ما می‌شوند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *