براساس اطلاعات ارایه شده در گیم‌پلی اخیر بازی Deathloop، این بازی تا اواخر تابستان سال ۲۰۲۲ برای دو کنسول ایکس باکس سری ایکس | سری اس عرضه نخواهد شد.
پس از اینکه مایکروسافت با قراردادی بزرگ شرکت زنیمکس را خریداری کرد، سوالات زیادی در مورد نحوه انتشار بازی‌های آینده زنیمکس و بتسدا مطرح شده است. یکی از آثار مورد انتظاری که قرار است به‌صورت انحصار زمانی در تاریخ ۲۳ شهریورماه (چهارده سپتامبر) برای کنسول پلی استیشن 5 و پی سی روانه بازار شود، ساخته جدید استودیوی آرکین یعنی بازی Deathloop است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش تیم سازنده تریلر گیم‌پلی نسبتا طولانی از این بازی را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، با استناد به اطلاعات ارایه شده در این ویدیو، سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که حداقل به مدت یک سال یعنی تا چهارده سپتامبر سال ۲۰۲۲ کاربران ایکس باکس نباید منتظر عرضه بازی Deathloop باشند.

همان‌طور که احتمالا در جریان هسیتد، علاوه‌بر Deathloop، بازی GhostWire: Tokyo از استودیوی Tango Gameworks، دیگر بازی بتسدا خواهد بود که قرار است به‌صورت انحصار زمانی برای کنسول نسل نهمی سونی عرضه شود.

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش ایکس باکس مایکروسافت در همین رابطه اعلام کرد که «تماشای تلاش‌های فوق‌العاده استودیوی آرکین برای بازی Deathloop بسیار هیجان‌انگیز است.»

بدین ترتیب کاربران دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند در اواخر تابستان ۲۰۲۲ منتظر عرضه بازی Deathloop روی کنسول‌های خود باشند که قابل انتظار است از روز اول روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس قرار بگیرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *