fifa2014 pouyanet

fifa2014 pouyanetسری بازی‌های FIFAی شرکت Electronic Arts را می‌توان به عنوان یکی از شاخص‌ترین و جذاب‌ترین عناوین پلتفرم‌های امروزی نام برد. EA این بار قصد دارد تا به صورت رایگان شما را دعوت به بازی با تیم‌های مورد علاقه‌تان نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سیاست جدید EA با زومیت همراه باشید.

 بعد از اقدام قبلی EA‌ برای عرضه رایگان Madden 25، این بار نوبت به سری FIFA رسیده است تا به صورت رایگان در اختیار گیمرهای پلتفرم موبایل قرار بگیرد. عرضه رایگان بازی‌ها، سیاست جدید EA برای انتشار بهتر بازی‌هایی کامل با تمامی بخش‌های جانبی همچون تورنومنت‌ها و حالت مربی‌گری به همراه تمامی تیم‌ها به صورت رایگان  است که پیتر مور در رابطه با آن در جریان نمایشگاه گیمزکام سخن گفته بود. اما این وسط تنها یک مشکل برای ما وجود دارد و آن هم نیاز به اتصال به اینترنت برای اجرای بازی و کسب امتیاز و رقابت با دوستان است.

با تمامی این تفاسیر، اگر شرایط لازم برای اجرای این بازی را دارید، زمان آن رسیده است تا حداقل یک گیگابایت فضا در دستگاه اندرویدی یا iOS خود خالی نمایید و از بازی رایگان فرنچایز محبوب فوتبالی فیفا بهره‌مند گردید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *