بازی Football Manager 2025 تاخیر خورد

شرکت «سگا» (Sega) و استودیو «اسپورتس اینتراکتیو» (Sports Interactive) اعلام کرده‌اند که عرضه بازی Football Manager 2025 تا مارس سال آینده به تاخیر افتاده است. توسعه‌دهندگان در این زمان اضافه برای بهینه‌سازی بازی استفاده می‌کنند تا انتظارات و استانداردهای بالا را برای بازیکنان فراهم نمایند.

به گزارش خبرگزاری DSOGaming، بازی شبیه‌ساز مدیریت فوتبال Football Manager 2025 از موتور گرافیکی کاملاً جدید استفاده خواهد کرد؛ بنابراین ، توسعه‌دهندگان قطعاً در انتقال متریال بازی به موتور جدید سختی کشیده‌اند. معمولاً عناوین ورزشی که به‌صورت سالانه عرضه می‌شوند، نیاز به تغییرات اساسی گسترده ندارند. اما به نظر می‌رسد شرکت Sega می‌خواهد محتویات یا بخش‌های جدیدی را به عنوان FM2025 اضافه کند.

دلیل تاخیر در عرضه بازی Football Manager 2025
استودیو Sports Interactive پیرامون بازی Football Manager 2025 می‌گوید: «بازی FM25 بزرگترین پیشرفت فنی و بصری در این سری را برای یک نسل دارد. ما به‌سادگی نمی‌توانیم با عجله برای انتشار بازی در ماه نوامبر، شروع این پروژه حیاتی در تاریخ مجموعه را به خطر بیندازیم».

بازی شبیه‌ساز مدیریت فوتبال FM25 یک رابط کاربری روان، نرم و هوشمندتر خواهد داشت و سازندگان وعده می‌دهند که اطلاعات کلیدی را در صورت نیاز به بازیکنان ارائه دهند. این بازی به شما امکان می‌دهد تا با مدیریت و آنالیزهای دقیق‌تر، با رقبای خود به رقابت بپردازید. بازی Football Manager 2025 شامل انیمیشن‌های جدید و وفاداری گرافیکی پیشرفته با هدف افزایش تجربه در روز مسابقه می‌شود. این نسخه برای اولین بار از بخش فوتبال زنان نیز برخوردار خواهد بود.

بازی Football Manager 25 در ماه مارس سال 2025 (احتمالاً اسفند 1403/ فروردین 1404) برای کامپیوتر، «پلی استیشن 5» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس» (Xbox Series X/S) منتشر می‌شود. گفتنی است نسخه «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) بازی مذکور در حال ساخت است و باید منتظر اعلامیه رسمی سازنده درباره تاریخ عرضه آن بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

پربازدیدترین ها