balmer

balmerوال استریت ژورنال اخیرا مصاحبه‌ای را برای خروج استیو بالمر از مایکروسافت ترتیب داده و بالمر نیز در آن در باره آینده مایکروسافت و دلیل بازنشستگی غیرمنتظره‌اش سخن به میان آورده است.

طی اخبار غیر رسمی که اخیرا منتشر شد، هیئت مدیره مایکروسافت جایگزین استیو بالمر برای سمت مدیریت عامل این شرکت را انتخاب کرده‌اند و به زودی، مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ظاهرا استیو بالمر به دنبال فشار هیئت مدیره برای سرعت بخشیدن به تغییرات مد نظر آن‌ها در سازمان بزرگ مایکروسافت، تصمیم به ترک شرکت گرفته است.

 

در ژانویه امسال، بالمر برنامه خود را برای مبارزه با آیفون و اندروید به هیئت مدیره مایکروسافت مطرح نمود، اما تامسون، عضو هیئت مدیره مایکروسافت برنامه او را رد کرد.

بالمر در مصاحبه خود گفته است، وقتی تصمیم به کنارگیری گرفته که متوجه شده نمی‌توانند تغییرات در شرکت را با آن سرعتی که مد نظر هیئت مدیره است، انجام دهد.

    هیئت مدیره بالمر را مجبور به کناره گیری نکرد، اما ما او را شدیا تحت فشار قرار دادیم تا سریع‌تر حرکت کند.
    تامسون – عضو هیئت مدیره مایکروسافت

بالمر تمام سعی خود را کرد تا کمپانی را با سرعت بیشتری به جلو پیش ببرد و تغییرات سازمانی مورد نظر هیئت مدیره را انجام دهد. او سعی کرد تا بخش‌های مختلف مایکروسافت ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته و روی پروژه‌های جاری بصورت مشترک کار کنند، اما ظاهرا سرعت انجام این تغییرات با آنچه هیئت مدیره انتظار داشته، فاصله داشته است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *