در اینجا به معرفی چند اپلیکیشن مخصوص کاربران آیفون و آی پد، از جمله برنامه ای که بعد از دانلود بوسیله آن می توانید رایانه خود را

(چه ویندوز و چه مک) از راه دور دیده و مدیریت کنید، می پردازیم.
به گزارش ایران نت نرم افزار  Battery Saver با قیمت 2.9 دلار ; توسط شرکت KS Mobile و با هدف بهره وری بیشتر از باطری دستگاه اپل شما ساخته شده است.این نرم افزار با دستگاه های آیفون (iphone) آی پاد لمسی (iPod Touch) و آی پد (iPad) و با IOS نسخه 4.3 به بالا سازگاری دارد. خالق اپBattery Saver  ادعا می کند این برنامه می تواند در صورت استفاده صحیح  ، عمر باطری را تا دوبرابر افزایش دهد. این برنامه در سه مرحله باطری را شارژ می کند و اطمینان می دهد که می توان از تمامی ظرفیت باطری بهره برد.همچنین این برنامه روش های مدیریت بر مصرف باطری را ارائه می کند. از نکات قابل توجه می توان به مدیریت نرم افزار های غیر ضروری توسط این برنامه اشاره کرد. Battery Saver به شما در مورد برنامه های غیر ضروری که مصرف باطری دستگاه را افزایش می دهند هشدار داده و روش غیر فعال کردن برنامه غیر ضرور را نشان می دهد.از ویژگی های شاخص این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– برآورد دقیق مقدار زمانی که از شارژ باطری دستگاه شما باقی مانده است؛
– مدت زمان باقی مانده تا شارژ کامل باطری در هنگام اتصال به شارژر؛
– سرعت دستگاه شما (Accelerate)؛
– نشان می دهد در صورتی که بلوتوث ، وای فای و یا سایر درگاه ها غیر فعال شوند چه مقدار قدرت باطری افزایش پیدا می کند؛
– نمایش میزان مصرف باطری هر یک از برنامه ها؛
– امکان دسترسی آسان به تمام نرم افزارهای و اطلاعات سخت افزاری دستگاه؛
– ارائه  نکات مفید برای نگهداری هرچه بهتر باطری دستگاه؛
همچنین این نرم افزار در بخش فروشگاهی خود به معرفی نرم افزارهای کاربردی پرداخته و روزانه دسترسی رایگان به برخی دانلود ها را امکان پذیر می کند.
Battery Saver – بهبود بخشیدن به عمر باطری
Splashtop Personal  -کنترل از راه دور کامپیوتر
نرم افزار Splashtop توسط شرکت Splashtop  ساخته و با قیمت 0.99 $ ارائه شده است.
این نرم افزار ساده ترین و سریع ترین راه برای دسترسی شما به کامپیوتر شخصیتان می باشد. Splashtop  به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و در هر مکانی اراده کردید از طریق دستگاه اپل تان به کامپیوتر شخصی خود متصل شوید.البته باید این نکته  را در نظر داشته باشید که حتما دستگاه اپل و کامپیوتر مورد نظر باید به اینترنت و یا به یک شبکه محلی متصل باشند.  از طریق این نرم افزار شما قابلیت مشاهده و ویرایش مایکروسافت آفیس و فایل های پی دی اف. مرور وب با استفاده از اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و با پشتیبانی کامل از فلش و جاوا، بازی های 3بعدی کامپیوتر و بازی های مکینتاش خواهید داشت. دسترسی به تمام کتابخانه ها و اسناد را نیز خواهید داشت. به عبارت دیگر شما به وسیله این نرم افزار کامپیوتر خانگی خود را همیشه در جیبتان دارید. از طریق ایجاد یک حساب کاربری برای این نرم افزار شما می توانید تا 5 کامپیوتر را به حساب خود متصل کنید. نکته مهم در استفاده از این نرم افزار نسخه ویندوز یا مکینتاش آن است که باید حتما بر روی کامپیوتر شخصیتان نصب کنید تا از این طریق ارتباط بین کامپیوتر شخصی و دستگاه اپل تان برقرار شود.نرم افزار FastPix Camera HD ساخته شده توسط شرکت SixAxis نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه عکسبرداری است.این نرم افزار با قیمت 1.99 $ در حال حاضر در اختیار کاربران محصولات اپل قرار دارد. گاهی شرایطی به وجود می آید که نیاز داریم تا از یک رویداد مانند لحظه به ثمر رسیدن یک گل در یک بازی فوتبال یا صحنه برخورد دو شیء با هم عکس تهیه کنید.این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید عکسهای متوالی و بدون وقفه بیندازید.
از ویژگی های شاخص این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد
-حجم بسیار کم نرم افزار (1.25 MB)؛
-پشتیبانی از حالت های چشم انداز (Landscape) و چهره (Portrait)؛
-قابلیت ثبت بیش از 55 عکس در دقیقه در حالت انفجار (Burst)؛
-پیش نمایش تمامی تصاویر و تنها ذخیره آن دسته از عکسهایی که مد نظر شما هستند؛
-حفظ تصاویر حتی در زمانی که برنامه بسته است.(تصاویر تنها زمانی حذف می شوند که شما آن ها را پاک کرده باشید)؛
-امکان انتخاب سه حالت تک عکس ، عکاسی پشت سر هم و حالت تایمر؛
-امکان انتخاب زمان برای تایمر بین 0 تا 10 ثانیه؛
-پشتیبانی از هر دو دوربین دستگاه؛

خیراندیشان
 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *