ConcernedApe ازطریق توییتر اقدام به معرفی مسابقات Stardew Valley Cup با حضور شماری از استریمرهای شناخته شده و یک جایزه نقدی ۴۰ هزار دلاری کرده است.
شاید وقتی به بازی‌هایی که پتانسیل برگزاری مسابقات esport را دارند فکر کنیم، Stardew Valley آخرهای این فهرست قرار بگیرد؛ اما ظاهراً این اتفاق درحال رخ دادن است. توسعه‌دهندگان ConcernedApe اولین مسابقات Stardew Valley Cup را با جوایز نقدی معرفی کردند. این رقابت‌ها که با همراهی استریمر UnsurpassableZ برگزار می‌شود، شامل چهار تیم از «بازیکنان و طرفداران پروپاقرص Stardew Valley» است که برای یک جایزه بزرگ ۴۰ هزار دلاری با هم رقابت می‌کنند.

تورنمنت Stardew Valley با حضور تعدادی از چهره‌های شناخته شده‌ی جامعه استریمرها از جمله SharkyGames، یوتیوبر مشهور Sims یعنی lilsimsie و Matthew McCleskey است که می‌توان چهره‌های آن‌ها را با اسکیت‌های متحرک و بسیار بامزه‌ی Stardew تشخیص داد.

Unsurpassable Z در ویدیویی که در آن به معرفی این رقابت‌ها پرداخته، اعلام می‌کند که «بیش از ۱۰۰ چالش مختلف از قسمت‌های مختلف Stardew Valley» برای این منظور در نظر گرفته شده که هریک براساس درجه‌ی سختی آن‌ها امتیازات مختلفی خواهند داشت. این چالش‌ها از اهداف نسبتاً ساده‌ای مثل نام‌گذاری اسب خود به Sprout آغاز شده و به موارد سخت‌تری مثل تکمیل تمام مرکز جامعه یا رسیدن به صدمین سطح Skull Cavern می‌رسد.
بسیاری از استریمرهایی که در این مسابقه شرکت می‌کنند قبلاً سابقه شرکت در چالش‌هایی مانند اسپیدرانینگ و min-maxing در بازی را دارند، بنابراین جالب خواهد بود تا ببینیم این افراد با همکاری یکدیگر چطور در این رقابت‌ها با هم مسابقه خواهند داد. این رقابت‌ها توسط ConcernedApe و Unsurpassable گزارش نیز خواهد شد. جایزه ۴۰ هزار دلاری آن نیز مستقیماً توسط توسعه‌دهندگان تأمین می‌شود.

Stardew Valley در حالت کلی یک شبیه‌ساز کشاورزی و مزرعه‌داری است و توسط شخصی به اسم اریک بارون ساخته شده است. این پروژه تک‌نفره، از یک بازی قدیمی فراموش‌نشدنی به‌نام Harvest Moon: Back to Nature الهام گرفته و شخص اریک بارون هم بارها در صحبت‌هایش به این قضیه اشاره کرده است. Stardew Valley با ارئه‌ی دسترسی‌ها و مکانیزم‌هایی شدیدا جذاب، متنوع و سرگرم‌کننده، مخاطبش را برای مدت‌های طولانی سرگرم و از انتخابش، خشنود می‌کند.

Stardew Valley Cup در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) رأس ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد. شما می‌توانید ازطریق کانال توییچ UnsurpassableZ نسخه دارای گزارش آن را تماشا کنید یا اینکه می‌توانید از راه‌های ارتباطی هریک از استریمرهای شرکت کننده این مسابقات را تماشا کنید. Stardew Valley برای پی سی، PS4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم‌های موبایل قابل دریافت است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *