نسخه ۲۰۱۳ کنگره جهانی تلفن‌ همراه از روز دوشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد تا صدها شرکت جهانی آخرین محصولات خود را در مقابل هزاران نفر از سراسر جهان به نمایش بگذارند.

دستگاه‌ها و ابزارهایی که سلامت و تناسب اندام شما را تضمین می‌کنند، اتومبیل‌هایی که به آخرین سیستم‌های موبایلی مجهز شده‌اند و همچنین نسل جدید گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی در مدل‌ها مختلف و با کارایی‌های متفاوت، همه و همه محصولاتی هستند که هفته آینده در “کنگره جهانی تلفن‌همراه”(MWC 2013) یعنی بزرگترین اتفاق موبایلی جهان در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از farsnews، نسخه ۲۰۱۳ کنگره جهانی تلفن‌همراه از روز دوشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد تا صدها شرکت جهانی آخرین محصولات خود را در مقابل هزاران نفر از سراسر جهان به نمایش بگذارند.

در حالی که آیفون و اندروید همچنان صاحبان اصلی بازار جهانی تلفن‌همراه محسوب می‌شوند، در نمایشگاه هفته آتی که در بارسلونای اسپانیا دایر می‌شود تنها محصولات اندکی با سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون مایکروسافت در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی شده است که در نمایشگاه امسال تعداد زیادی گوشی هوشمند و رایانه لوحی جدید معرفی نخواهند شد و مایکروسافت نسبت به سال‌های قبل حضور کمرنگ‌تری خواهد داشت. با این وجود، آن دسته از محصولاتی که از مدت‌ها قبل در مورد آن‌ها شایعاتی منتشر شده بود را می‌توان در این نمایشگاه از نزدیک دید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *