irannetlg

irannetlgکمپانی کره‌ای ال‎جی امروز از جدیدترین پلتفرم تجاری خود به نام Gate پرده برداشت. این پلتفرم که در اصل برای برقراری امنیت اطلاعات کسب و کارها طراحی و ساخته شده است، به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد که منابع کاری و اطلاعات خود را به صورت مجازی و به طور ایمن در اختیار کارمندان خود قرار دهند.

بستر نرم افزاری LG Gate که در اصل به منظور مجازی سازی کسب و کارهای گوناگون طراحی شده، به صورت توامان با گوشی G2 کار یکپارچه می‌شود. با استفاده از این فناوری، سیستم عامل گوشی فرد، دارای دو بخش کاملا مجزا خواهد شد. یکی مخصوص امور شخصی و دیگری مخصوص امور کاری.
لازم به ذکر است که ال‌جی در ساخت این بستر نرم‌افزاری سنگ تمام گذاشته و مجموعه‌ای از برترین سرویس‌ها و نرم‌افزارها را در دل آن گنجانده است. سرویس‌هایی نظیر VPN، Microsoft Exchange ActiveSync، Data Encryption و Mobile Device Management بخشی از امکانات LG Gate می‌باشند.
یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، برخورداری آن از قابلیت رمزگذاری اطلاعات می‌باشد که باعث خواهد شد تا تمامی اطلاعات موجود بر روی گوشی به صورت رمزگذاری شده ذخیره شوند تا در صورت سرقت دستگاه، افراد غریبه توانایی دسترسی به اطلاعات محرمانه را نداشته باشند.
بر طبق برنامه ریزی ال‌جی، این بستر نرم‌افزاری جدید همراه با گوشی G2، ابتدا در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.
نظر شما در مورد این محصول جدید چیست؟

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *