بهبودهای اندروید کیتکت احتمالا بر روی تلفن های ارزان قیمت و دستگاه های پوشیدنی متمرکز خواهد بود

بهبودهای اندروید کیتکت احتمالا بر روی تلفن های ارزان قیمت و دستگاه های پوشیدنی متمرکز خواهد بودروزنامه نگار سابق وال استریت ژورنال، امیر افراطی (Amir Efrati)، خبر داده که اندروید ۴.۴ جدیدترین تلاش گوگل برای این است که دستگاه های اندرویدی ارزان تری را در دسترس کاربران قرار داده و در کنارش، این سیستم عامل را آماده نصب روی دستگاه های پوشیدنی کند.

 

او که مدعی شده به فهرست قابلیت های جدید اندروید ۴.۴ دسترسی یافته، پیشرفت کلیدی را در مدیریت حافظه بهتر می داند که با بهینه سازی تمام منابع اصلی مصرف رم به “دستگاه های رده پایین” امکان می دهد با رمی به میزان ۵۱۲ مگابایت، یعنی نصف آنچه اکنون مورد نیاز است، نیز کار کنند.

به این شکل دیگر لازم نخواهد بود توسعه دهندگان ویژگی هایی را که به نسخه های جدید اپلیکیشن های خود اضافه می کنند، به خاطر رم کمتر از دستگاه های ارزان تر دریغ بدارند. پس اگر گوگل در عمل چنین چیزی را پیاده کند، قادر به رفع مشکل چندپارگی لااقل در بخش اپلیکیشن ها خواهد شد.

مورد بعدی، قابلیت های جدیدی است که باعث خواهد شد مصرف انرژی اندروید ۴.۴ برای ساعت های هوشمند اندرویدی بهینه شود. همچنین پشتیبانی از سه سنسور جدید یعنی تشخیص گام، گام شمار و تشخیص دهنده چرخش میدان مغناطیسی از جمله امکانات جدید است.

افزوده شدن HID Over GATT (پروفایل رابط کاربری انسانی) و MAP (پروفایل دسترسی به پیام ها) به پشتیبانی های بلوتوث نیز هر دو در راستای شایعات ساعت هوشمند گوگل و سایر ابزارهای پوشیدنی نیازمند به اندروید هستند.

مورد آخر نیز اضافه شدن پشتیبانی بومی به تلفن ها برای تبدیل شدن به کنترلر مادون قرمز و جایگزینی کارت های پرداخت الکترونیک مجهز به NFC است.

در این روزها هر لحظه منتظر هستیم تا نکسوس ۵ و اندروید ۴.۴ کیت کت -بالاخره- معرفی شوند، بنابراین حقیقت ماجرا چندان دور نیست.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *