وقتی می خواهید به خارج از کشور سفر کنید، همیشه نگران دو نکته خواهید بود. اول اینکه چطور در مورد جایی که قصد سفر به آن را

دارید اطلاعات کسب کنید و دوم اینکه چه میزان پول برای این سفر نیاز دارید. اما امروزه و با وجود ابزارهای همیشه در دسترس، نظیر تبلت و تلفن همراه، این دل نگرانی ها بسیار کمرنگ شده است.به گزارش ایران نت، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، اگر قصد سفر به یک مکان جدید را دارید، اولین قدم جستجوی اطلاعات از سایت های مختلف و کسب اطلاعات در مورد مکانی است که قصد سفر به آن را دارید. اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، چه غذاهایی میل کنید و یا از چه مکان هایی دیدن کنید. برای کمک به بهبود این فرآیند برنامه های کاربردی زیادی وجود دارند که در ادامه چهار نمونه از آنها را به شما معرفی می کنیم.
سیاره تنها (Lonely Planet)
این برنامه یک برنامه کاربردی بسیار مناسب است که به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات لازم را در مورد کشوری که قصد دارید به آن سفر کنید به دست آورید. اطلاعاتی نظیر موقعیت مکانی و جغرافیایی، آب و هوا، فرهنگ و آداب و رسوم و… در گذشته تهیه کنندگان این برنامه آن را به صورت یک کتابچه به فروش می رساندند اما حالا شما می توانید آن را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید. این برنامه هم بر روی گوشی های اندرویدی و هم بر روی گوشی های iOS قابل دسترسی است.
مشاورین سفر (Trip Advisor)
اگر به دنبال یک هتل مناسب و خوب هستید تا در طول سفر آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد، از برنامه بسیار کاربردی Trip Advisor استفاده کنید. این برنامه که بر روی اندروید و iOS در دسترس است، اطلاعات اقامتی بیشتر از 50 کشور در جهان را داراست. نکته مهم دیگر اینکه این برنامه کاملاً رایگان بوده و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.
Minube
اگر می خواهید قبل از سفر اطلاعات خود را در مورد مکان های دیدنی کشور مقصد کامل کنید، به شما برنامه Minube را پیشنهاد می کنیم. راهنمای این برنامه اطلاعات گردشگری مربوط به 200 هزار نقطه در جهان را داراست. این در حالیست که کاربران می توانند اطلاعات خود را از هر نقطه ای که دیدن کرده اند و در این برنامه وجود ندارد را وارد کرده و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. این ویژگی سبب می شود تا برنامه دائماً در حال بروز رسانی و افزایش اطلاعات در مورد هر نقطه دیدنی در جهان باشد.
Airbnb
میزان شهرت این برنامه نسبت به برنامه های قبلی که معرفی کردیم، کمتر است. این برنامه به شما آپارتمان های شخصی و بسیار زیبا را در بیشتر از 200 کشور جهان به همراه قیمت اجاره روزانه آنها، پیشنهاد می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا بسته به نیاز خود از یک اتاق تا کل آپارتمان را اجاره کنید.
و در نهایت اینکه اگر این برنامه ها را بسیار مناسب و کاربردی می دانید و قصد دارید آنها را بر روی موبایل و یا تبلت خود نصب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا با نصب یک آنتی ویروس، خیال خود را از بابت امنیت دستگاه همراه راحت کنید.
Panda Mobile Security به شما این امکان را می دهد تا نه تنها با نصب این برنامه ها خللی به امنیت موبایل و یا تبلت شما وارد نشود بلکه در طول سفر هم عدم ورود هرگونه برنامه مخرب و تروجان به این دستگاه ها تضمین شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *