براساس گزارش جدید منتشرشده، شرکت مایکروسافت تا پیش از تعطیلات پایان سال میلادی سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ را به‌روز نخواهد کرد.

معمولاً اخبار زیادی در مورد به‌روزرسانی سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت به گوش نمی‌رسد و مایکروسافت این بار اواخر هفته گذشته در گزارش کارمندیابی که برای مهندسان توسعه نرم‌افزاری برای آزمایش گوشی جدید منتشر کرده بود توضیح داد که ویندوز فون را تا تعطیلات پایان سال به‌روز نمی‌کند.
در این گزارش گفته شد: «هم‌اکنون ما در حال تکمیل نسخه کنونی ویندوز فون هستیم و خود را برای عرضه نسخه بعدی این محصول در تعطیلات پایان امسال آماده می‌کنیم زمان مناسبی است که به ما بپیوندید. ما در تلاشیم سیستم‌عامل ویندوز فون را به جلو هدایت کنیم که این کار با عرضه گوشی‌های جدید پیشرفته و تجربه لذت‌ بخش کاربران از نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی ما صورت می‌گیرد. در این مسیر فرصت‌ های فراوانی برای رشد و پیشرفت وجود دارد».
این گزارش در رابطه با سیستم‌عامل ویندوز فون به عنوان یکی از بزرگترین درگیری‌ های پیش‌ روی شرکت مایکروسافت اشاره کرده که البته در آن توضیح داده نشده است که کاربران در پایان سال جاری میلادی چه قابلیت‌ های جدیدی را در نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون در اختیار می‌گیرند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *