Nokia-Espresso1-533x400

Nokia-Espresso1-533x400همه منتظرند تا کمپانی فنلاندی نوکیا، دو گجت هوشمند لومیایی خود را با نام‌های لومیا 1520 و 2520 در طی یک مراسم خبری، در ماه اکتبر معرفی نماید. اعتقاد بر این است که لومیا 1520، اولین فبلت هوشمندی خواهد بود که رنگ سیستم عامل ویندوز فون را به خود می‌بیند.

با توجه به ارائه به‌روزرسانی GDR 3 برای تلفن‌های هوشمند ویندوزی، فبلت نوکیا خواهد توانست تا در کنار پلت‌فرم ویندوز فونی خود، به مشخصات سخت افزاری بسیار قدرت‌مندی تجهیز شود. فبلت لومیا 1520 مشخصات بی‌نظیری از جمله یک نمایش‌گر 6 اینچی و پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ دراگون سری 800 را به دوست‌داران احساساتی خود، ارائه می‌دهد. گجت دیگری که در رویداد خبری نوکیا خواهید دید، یک تبلت ویندوزی با الهام از سورفیس مایکروسافت، می‌باشد.

این تبلت احتمالا از رزولوشن تصویر 1920*1080 بهره برده و کیفیت نمایش‌گر آن نیز، فول اچ‌دی است. سیستم عامل این تبلت همانند سایر تبلت‌های ویندوزی، برپایه پلت‌فرم ویندوز RT مایکروسافت خواهد بود.

یک توئیت که در روز جمعه انتشار یافت، تبلت لومیا 1520 را در رنگ فیروزه‌ای نشان می‌دهد. پیش‌تر نیز این تبلت را در رنگ قرمز و با لوگوی یک اپراتور آمریکایی، دیده بودیم!

22 اکتبر ( 30 مهرماه) به‌زودی فرا خواهد رسید و روزی است که سرنوشت نوکیا رقم خواهد خورد؛ نوکیا بماند یا برود! آیا با معرفی فبلت و تبلت نوکیا، بازار به سلطه این کمپانی فنلاندی در خواهد آمد؟! سرنوشت، ویندوز فون و مایکروسافت را به کدام سو خواهد کشاند؟!

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *