مایکروسافت پس از عرضه نسخه پیش نمایش از ویندوز 8.1، بلافاصله به فکر تبلیغ آن افتاده تا بتواند خاطره بد بسیاری از کاربران را در کار با ویندوز 8 از بین ببرد. در این مقاله، به نقل از خود مایکروسافت، با ویژگی های جدید اضافه شده به ویندوز 8.1 آشنا می شوید.

 مایکروسافت پس از انتشار نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1، دیگر هیچ فرصتی را برای تبلیغات درباره اولین آپدیت بزرگ ویندوز 8 از دست نمی دهد.
غول نرم افزاری جهان در بخشی از این ویدیو، تغییرات صفحه استارت از جمله قابلیت کوچک و بزرگ کردن کاشی های زنده مربوط به برنامه های رابط کاربری مدرن، اضافه شدن موارد بیشتر به تنظیمات این صفحه، لیست «فقط برنامه ها» و همچنین اصلاحات انجام شده در قسمت جستجوی سیستم عامل را به نمایش گذاشته است. ویدیوی منتشر شده همچنین حالت «اسنپ ویو» (دید سریع) در برنامه های مدرن را نشان می دهد که به کاربران اجازه خواهد داد تا بیش از دو برنامه مدرن را در کنار هم اجرا نمایند.به گزارش سافتگذر ؛ در ادامه ویدیو، طراحی جدید فروشگاه ویندوز نیز به نمایش گذاشته شده و، بله، دکمه استارت هم در پایین صفحه دیده می شود. اگرچه جز موارد ذکر شده، ویژگی جدید دیگری در این ویدیو مشاهده نمی شود؛ اما این کلیپ به طور اجمالی و سریع ویژگی های عمده ای را به کاربران نشان می دهد که ویندوز 8.1 به ارمغان آورده است. نسخه نهایی و RTM ویندوز 8.1 تا اواخر سال جاری میلادی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.مایکروسافت همچنین فایل پی دی افی را نیز منتشر کرده که حکم راهنمای محصول را برای نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 دارد و به کار افرادی می آید که می خواهند اطلاعات بیشتری درباره آپدیت ویندوز 8 کسب کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *