هم Xperia SP و هم Xperia L از برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای Sony که تجربه‌ای یکپارچه از سرگرمی

را در طیفی از دستگاه‌ها ارائه می‌کنند، بهره می‌برند.

• با آمدن Xperia™ SP و Xperia™ L که عملکردهای یکتای Sony را در رده‌های قیمتی تازه‌ای ارائه می‌کنند، دومدل جدید به سری تلفن‌های هوشمند ممتاز Xperia™ اضافه شد
• Xperia SP تجربه‌ای با کیفیت بالا از HD، نسل چهارم شبکه LTE 4G و اتصال آسان با عملکرد تک لمسی را در یک طراحی پیشگام و زیبا ارائه می‌کند.
• Xperia L یک طراحی شیک با بهترین تجربه دوربین Sony در نوع خود را برای تصاویر و ویدیوهایی بی‌نقص در هر زمان، ارائه می‌کند

(“Sony Mobile”) از افزوده شدن دو مدل تازۀ Xperia SP و Xperia L از تلفن‌های هوشمند Xperia به سری محصولات سال ۲۰۱۳ خود خبر داد.
Xperia SP ارائه بهترین عملکرد نسل چهارم LTE و تجربۀ دیدی بی‌همتا با صفحۀ نمایشی با وضوح فوق‌العادۀ HD را در یک طراحی زیبا قرار داده است.
Xperia L فناوری دوربین پیشرو در نوع خود با HDR هم برای عکس و هم برای ویدیو را که با یک صفحۀ نمایش با کیفیت بالا تکمیل شده است، ارائه می‌نماید.

هم Xperia SP و هم Xperia L بهترین‌های Sony را با طراحی ممتاز خیره‌کننده و طیفی از فناوری‌ها شامل یک صفحۀ نمایش با کیفیت بالا برای نهایت تجربۀ مشاهده؛ تازه‌ترین عملکردهای دوربین برای تصاویر و ویدیوهایی شگفت‌انگیز؛ اتصال NFC برای عملکرد تک لمسی؛ حالت Battery STAMINA برای افزایش عمر باتری و برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای ویژۀ Sony برای لذت بردن از عکس‌، موسیقی، فیلم سینمایی و بازی در حال حرکت، ارائه می‌کنند.
کالوم مک‌دوگال (Calum MacDougall)، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications، گفت: ” Xperia SP و Xperia L برای افرادی که در جست‌و‌جوی تلفن‌های هوشمندی شیک و پیشرو در نوع خود بدون فدا کردن امکانات هستند، ایده آل بوده و هر دو مدل جدید ما از نوآوری و تخصص مهندسی اثبات شدۀ Sony بهره می‌گیرند. چه بخواهید از سرگرمی‌های با کیفیت ممتاز HD بر روی شبکه‌های نسل چهارم LTE بر روی Xperia SP ردۀ متوسط لذت ببرید یا تمامی لحظات را با جزئیات کامل با Xperia L مقرون به صرفۀ ما ثبت کنید.”

Xperia SP- درخشندگی با وضوح بالا در یک طراحی ممتاز
The Xperia SP تخصص مهندسین تلویزیون‌های BRAVIA®ی Sony را برای ساخت صفحۀ نمایش ۴.۶ اینچی HD با نمایش واقعی برای نمایش تصاویری با وضوح بی‌نظیر و درخشندگی فوق‌العاده، به کار گرفته است.
تازه‌ترین موتور پردازش تصویر Mobile BRAVIA® Engine ۲ با تحلیل نوع محتوای شما و تنظیم تصویر به صورت خودکار تجربۀ مشاهده‌ای حتی بهتر از گذشته ارائه می‌کند و از این رو آن را به یکی از هوشمندترین صفحات نمایش در تلفن‌های هوشمند موجود تبدیل می‌کند. این موتور پردازشگر تنظیمات را با افزودن ویژگی جدید بهینه‌سازی بی‌درنگ کنتراست به ‌بهبود وضوح، مدیریت رنگ با کیفیت بالا و کاهش پارازیت، تنظیمات را انجام می‌دهد.

Xperia SP علاوه بر ارائۀ تجربه‌هایی بی‌همتا با داشتن قاب آلومینیومی قالب‌گیری شده با دقتی در حد هنر دست‌سازبرای ظاهری یکپارچه که هم زیبا و هم مستحکم به چشم می‌آید، شکل ظاهری زیبایی نیز دارد.
“عنصر شفاف” با قابلیت تغییر رنگ و امکان شخصی‌سازی نورکه با آن می‌توانید هشدارهای دریافت تماس تلفنی یا پیام متنی را شخصی‌سازی کنید، دیگر مورد اضافه شده به طراحی نوآورانۀ یکتای آن است و اکنون حتی می‌توانید این روشنایی را بر روی حالت ضربه تنظیم کنید تا با ضرباهنگ موسیقی‌تان هماهنگ شود.

ویژگی‌های کلیدی Xperia SP
• قاب آلومینیومی قالب‌گیری شده با دقت و ظرافت دست‌ساز
• صفحۀ نمایش فوق درخشان ۴.۶ اینچی Reality Display با رزولوشن ۷۲۰p HD و موتور پردازش تصویر Mobile BRAVIA® Engine ۲
• عملکردهای تک‌لمسی برای نمایش محتوا بر روی تلویزیون شما به منظور به اشتراک‌گذاری موسیقی و تصاویر بین دستگاه‌ها.
• نسل چهارم شبکه LTE برای مرور کردن و سرگرمی‌های فوق سریع
• “عنصر شفاف” بی‌نظیر که می‌تواند برای تغییر رنگ به منظور آگاه ساختن شما در زمان دریافت تماس‌ها یا پیام‌های ورودی شخصی‌سازی شده یا به آسانی آن را در حالت ضربه برای هماهنگ شدن با ضرباهنگ موسیقی‌تان تنظیم کرده و خود را از دیگران متمایز نمایید.
• دوربین ۸ مگا پیکسلی با ” Exmor RS برای دستگاه‌های قابل حمل”، HDR و Superior Auto برای بهترین عکس‌ها حتی در شب یا در مقابل نور پس‌زمینۀ شدید.
• حالت Battery STAMINA برای عمر باتری بهینه
• قابل ارائه در رنگ‌های سفید، قرمز و مشکی

Xperia L- تجربه‌ای بی‌نظیر از دوربین تلفن هوشمند
Xperia L شیک و کاربردی به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فناوری حسگر یکتای “Exmor RS برای دستگاه‌های قابل حمل” برای رنگ‌هایی زنده و وضوحی خیره کننده مجهز است.
HDR (گسترۀ پویای بالا) از ثبت واضح عکس‌ها و همچنین ویدیوهای شما حتی در شب یا در مقابل نور شدید پس‌زمینه اطمینان حاصل می‌کند. این تلفن هوشمند با ویژگی تصویربرداری سریع با کلید اختصاصی برای دوربینی که تنها در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌بکار و حتی با صفحۀ قفل شده عکس می‌گیرد، از اینکه دیگر هیچ تصویری را از دست نخواهید داد اطمینان حاصل می‌کند.بیشترین استفاده را از صفحۀ نمایش ۴.۳ اینچی FWVGA با کیفیت که به گونه‌ای ایده‌آل برای لذت بردن از تمامی محتوای شما ساخته شده است، ببرید.

ویژگی‌های کلیدی Xperia L
• دوربین ۸ مگاپیکسلی با تصویربرداری سریع عکس‌هایی واضح در هر شرایط نوردهی می‌گیرد
• از تمامی محتوای خود بر روی صفحۀ نمایش بزرگ ۴.۳ اینچی FWVGA لذت ببرید
• عملکردهای تک‌لمسی با NFC برای نمایش محتوا بر روی تلویزیون یا به اشتراک‌گذاری موسیقی یا عکس‌ها بین دستگاه‌ها
• عملکرد سریع با پردازشگر دوهسته‌ای
• حالت Battery STAMINA برای عمر بهینۀ باتری
• قابل ارائه در رنگ‌های سفید، قرمز ومشکی
سرگرمی‌های Sony در حال حرکت
هم Xperia SP و هم Xperia L از برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای Sony که تجربه‌ای یکپارچه از سرگرمی را در طیفی از دستگاه‌ها ارائه می‌کنند، بهره می‌برند.
برنامه‌های کاربردی “WALKMAN”، “Album” و “Movies” محتوای آنلاین و آفلاین را از طریق یک نقطۀ دسترسی با راه‌های تازه‌ای برای لذت بردن و به‌اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌کنند.
برنامۀ کاربردی “WALKMAN” دسترسی به تمامی آهنگ‌های دانلود شده به علاوۀ آهنگ‌های Music Unlimted* با بیش از ۱۸ میلیون آهنگ و یکپارچه‌سازی اجتماعی با Facebook را فراهم می‌آورد.
برنامۀ کاربردی “Movies” امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰۰۰۰ فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی از Video Unlimited* را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند و برنامۀ کاربردی “Album” دسترسی آسان به عکس‌های دوستان شما در Facebook به علاوۀ مرور تصاویر بر اساس موقعیت مکانی را امکان‌پذیر می‌کند.
عملکردهای تک‌لمسی برای به اشتراک‌گذاری آسان

دیگر امکانی که در هر دو مدل وجود دارد عملکردهای تک‌لمسی Sony است که به شما اجازه می‌دهد تنها با یک لمس به صورت آنی و آسان از موسیقی و عکس‌های خود بر روی طیفی از دستگاه‌ها مانند بلندگوی SRS-BTV۵ ساخت Sony و تازه‌ترین سری تلویزیون‌های BRAVIA که NFC در آنها فعال شده است لذت ببرید.این ویژگی به اشتراک‌گذاری را بدون نیاز به سیم، کابل یا اعمال تنظیمات آسان کرده است.هر دو تلفن هوشمند Xperia SP و Xperia L جدید Sony Mobile در سه ماهۀ دوم سال ۲۰۱۳ در بازارهای جهانی در دسترس خواهند بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *