فیسبوک اخیراً نسخه 5.5 از برنامه خود برای آیفون را ارائه نموده است. این برنامه در حال حاضر مانند اپلیکیشن مسنجر این سایت

قابلیت تماس رایگان را دارا می باشد. همچنین همانند مسنجر، این برنامه قادر به تماس یا پاسخگویی از طریق اتصال آیفون به Wi-Fi یا 3G/LTE می باشد.در ادامه شما ویدئویی در رابطه با نحوه تماس از طریق برنامه فیسبوک در آیفون را مشاهده می نمایید.در نسخه جدید اپلیکیشن فیسبوک برای آیفون امکان برقراری تماس صوتی بر بستر فیسبوک فراهم شده است. لازم به ذکر است که امکان برقراری تماس و پاسخگویی فقط بر روی آیفون فعال می‌باشد و در آیپد و یا از طریق سایت در دسترس نیست.همانطور که در ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید، برقراری تماس بسیار ساده است:
برنامه فیسبوک را در آیفون خود اجرا کنید تا لیست دوستان شما در مسنجر نمایش داده شود.
پنجره مکالمه با یکی از دوستان خود را باز کرده و گزینه I را لمس کنید.
در صورتی که مخاطب شما نیز از مسنجر فیس بوک برای iOS و یا برنامه بروز شده فیس بوک برخوردار باشد، گزینه تماس رایگان (Free Call) برجسته خواهد شد. این گزینه را لمس کنید و با دوست خود به مکالمه صوتی رایگان بپردازید.اگر گزینه مکالمه را مشاهده نمی کنید، از بروز بودن برنامه نصب شده بر روی دستگاه خود مطمئن شوید.به نظر شما برقراری تماس از طریق برنامه فیسبوک به اندازه سایر قابلیت‌های این برنامه ساده و البته مفید است؟ ما منتظر شنیدن نظرات شما کاربران محترم ایران نت هستیم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *