شرکت Jolla توسط یکی از کارمندان اسبق نوکیا راه‌اندازی شده است که این شخص پیش‌ تر در شرکت نوکیا در بخش توسعه سیستم‌عامل MeeGo OS مبتنی بر لینوکس کار می‌کرد

و زمانی که نوکیا فعالیت خود را روی سیستم‌عامل ویندوز فون متمرکز کرد، از این شرکت خارج شد.شرکت Jolla نخستین گوشی هوشمند خود را در ماه می از سال جاری میلادی روانه بازار کرد و به صورت همزمان زمینه فروش اینترنتی آن را نیز فراهم نمود که این فرآیند تا اواسط ماه ژوئیه ادامه یافت. در پایان گفته شد که پیش‌ فروش آنلاین این محصول با متقاضیانی از ۱۳۶ کشور جهان برای خرید آن خاتمه یافت.
“تامی پینیماکی”( Tomi Pienimäki) مدیرعامل شرکت Jolla در این خصوص گفت: «ما بسیار خرسند هستیم که نخستین محصولمان با این استقبال جهانی همراه شده است. زمانی که شما می‌بینید یک شخص لباسی را با آرم Jolla به‌تن کرده است و در خیابان حرکت می‌کنید، از موفقیت آتی گوشی‌های هوشمند Jolla اطمینان حاصل می‌کنید».
در حال حاضر پیش‌ فروش گوشی‌های هوشمند Jolla به طور کامل تمام شده است و کارشناسان پیش‌ بینی کرده‌اند که نخستین نمونه از این محصول اواخر سال جاری میلادی وارد بازار شود و ابتدا به دست کاربران اروپایی برسد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *